99 % spokojených
zákazníků
Levnější poštovné?
Přihlaste se do kupkolo klubu
Expresní doručení
do 1–2 pracovních dní
XLC Almada Work-E VC-C07 nosič na kola, skladací a sklopný 2 E-bike
Doporučená cena výrobcem: 17 559 Kč
Kód: 2503311002
EAN: 4055149624934
XLC Almada Work-E VC-C07 nosič na kola, skladací a sklopný 2 E-bike
skladem u dodavatele
XLC Almada Work-E VC-C07 nosič na kola, skladací a sklopný 2 E-bike
XLC zadní nosič Almada Work-E VC-C07 je inovativní, skládací nosič jízdních kol, který vyniká jedinečným a robustním vzhledem a LED osvětlením. Široké kolejnice na kola jsou navrženy i pro ty největší (e-)MTB, což znamená, že lze snadno přepravovat dvě kola různých velikostí Almada Work-E nabízí možnost využít nosič jako pracovní stojan pro údržbu a opravy na kole. Nové úchyty na kola jsou vhodné pro všechny materiály rámu včetně celoodpružených karbonových rámů. Díky Modular Rail System (MRS) lze na zadní nosič instalovat různé příslušenství, jako je přídavný XLC MRS Rail Lock, čímž se zvyšuje bezpečnost. Kromě toho jsou rampa a adaptér rámu k dispozici samostatně: Nízkopodlažní kola mohou také těžit z inovativních funkcí Almada Work-E. Za zmínku stojí zejména uživatelsky přívětivá a rychlá montáž. Zadní nosič lze složit na velikost zavazadlového prostoru a lze jej sklopit i s nainstalovanými koly, takže kufr je kdykoli snadno přístupný. XLC Almada Work-E VC-C07 je stabilní a spolehlivý nosič kol s dalšími bezpečnostními prvky, takže si své milované kolo můžete bez obav vzít kamkoli.
- Nosič jízdních kol pro montáž na tažné zařízení, uzamykatelný
- Konstrukce 2v1: nosič na kola a integrovaný pracovní stojan s nastavitelným ramenem
- Nastavitelný a uzamykatelný držák tažného zařízení
- Zadní LED osvětlení
- Pro šířky pneumatik do max. 75 mm / 2,8"
- Upevňovací popruhy s rychlým uvolněním
- Pohyblivé pásy kol pro nastavení rozvoru
- Nový držák jízdního kola kompatibilní s průměrem rámové trubky: Ø 25 - 80 mm (hliník, uhlík a ocel)
- Max. vzdálenost náprav 220 mm na kolo
- Rozteč kolejnic: 240 mm
- Max. nosnost: 60 kg
- Max. hmotnost na kolo: 30 kg
- Určeno pro elektrokola
- Dvě malá kolečka a rukojeť pro snadnou přepravu
- Zástrčkové připojení: 13-pin a 7-pin
- Maximální rychlost: 130 km/h
- Sklápění s namontovanými koly pro snadný přístup do kufru
- Možnost montáže modulárního kolejnicového systému (MRS) pro připojení příslušenství XLC MRS
- Přístupová lišta pro snadné nakládání je k dispozici jako příslušenství
- Adaptér rámu pro kola s nízkým nástupem k dispozici jako příslušenství
- Kompletně předem smontované
- Rozměry ve složeném stavu: Š x V x H 220 x 870 x 520 mm
- Rozměry v rozloženém stavu: Š x V x H 1540 x 1180 x 520 mm
- Testováno RDW (typové schválení ES)
- Testováno TÜV
Nosič trochu Jinak
Převážet kola můžete uvnitř auta, tedy pokud je dostatečně prostorné, na střeše. Tedy pokud má dostatečnou nosnost
a rám kola upnete do držáku, nebo vzadu na nosići na tažné zařízení, případně šířku odpovídající i třípalcovým plastům
a díky delce téměř 154 centimetrů zvladnou i rozvor delších enduro strojů. Samozřejmě s ráčnovým dotahováním jisticích
ozubených pásků s možnosti posunu.
Co na páté dveře. A kde převážet elektrokola? Jejich hmotnost a tloušťka spodní trubky s integrovanou baterií do výše uvedených variant doslova hodily vidle a střešní nosiče můžeme téměř vynechat.
Dodávkáři, obytkáři a big SUV-éčkaři to mají jednodušší a ostatní se prostě musí spolehnout na tażné zařízení s nosičem.
Jenže ten, na který jsme spoléhali posledních deset či dvacet let, nemusí být pro elektrokola zrovna plnohodnotným řešením. Nosičů na tažné zařízení je celá spousta a spoléhají na spodní ližiny v kombinaci s jisticími tyčemi na hlavním vertikálním nosníku, případně na centrální opěrný nosník, kam se zajistí rám.
Co kdyby tomu ale bylo trochu jinak, jako v případě nosiče XLC Bike Rack Almada Work-E VC-C07, který to s e-bike specifikaci posunul na trochu jiný level?
Tenhle hliníkový skládací nosič přivezl dvé testovací elektrokola Haibike, přičemž jedno mělo klasický odpružený rám a druhé naopak e-SUV variaci s nízkým nástupem bez horní trubky. Zatížení přes pétapadesát kilogramů spolehlivě splnilo maximální nosnost 60 kilogramů. Následné sundání, nasazení, složení, rozložení i využití nosiče jako věšáku na servis kola pak při jeho důkladném zkoumání ukázalo, že nosič na kola může být opravdu do detailu vychytaný a multi- funkční.
Základem je hlavní nosná konzole pro upevnění na tažném zařízení s jednodu- chým zajištěním pákou, zamykáním a sa- moziejmě s možností sklopení i v naloženém stavu, díky pedálu na čelní straně nosiče. Tady záleží na výšce spodní hrany parých dveří, zda se pak do kufru dostanete, i ne. Dvě široke hliníkové kolejnice maji je ale zásadní, je vertikální jisticí systém. tvořený masivním hliníkovým profilem vedeným ke druhému kolu vrchem. Hlavní profilovaná „stojna" má na sobě nasunutý celý jisticí dílec, který je možné vertikálně vysouvat a ve vodicí drážce v něm v rozmezí 45 centimetrů jezdí propracovaná kloubová objímka sedlové nebo horní rámové trubky s průměrem 25-80 milimetrů, a to i karbonové. Ta drží rám vnitřního kola a to vnější pak jistí objímka na vrchním dilci, jenž se přiklopí shora. Rovněž posuvná a zamykatelná otočná jisticí objímka je v podobné pozici, jen není jako u většiny nosičů na stojně vedené odspodu, ale shora. To je zásadní rozdíl a v podstatě nejdůle žitější, protože usnadňuje celou operaci.
Jisté, nosič s obloukovou stojnou u pátých dveří s možností bočního posunu jisticích tyčí s objímkami nabídne větší stranovou variabilitu pozice objímek,
ale vertikální je v podobném nebo spiše menším rozsahu. Tady je ale velkou výhodou jednak propracovanost objímek se širokým rozestupem...pacek", ale také možnost využít po zajištění sklápěcí horní rameno jako věšák na kolo pro případný servis nebo očistu, když potřebujeme točit s oběma koly.
Upevnění dvojice elektrokol a další možnosti využití nosiče jsou prostě bezkonkurenční, a co se týče konstrukce, nabídne další vychytávky.
Samozřejmostí jsou koncová směrová LED světla s brzdovými světly i zpátečkou, koncovka kabelu pro 7 či 13 pinů, držák na espézetku a v případě složeného nosiče i transportní kolečka.
V pohotovostním stavu má nosič rozměry 154x118x52 centimetrů, tady pozor na šířku řídítek, většinou to bude o nutnosti otočení představce kvůli jejich možnému kontaktu se sklem pátých dveří, ale složený měří jen 22x87x52 centimetrů.
Tohle příruční zavazadlo tak lze snadno na dvojici koleček převézt třeba z bytu do auta nebo uskladnit v autě, aby nikoho zbytečně nelákalo", přestože je na tažném zařízení nosič samozřejmě zamčený a může zůstat částečně složený i na něm.
Jakkoliv vypadá tenhle nosič kosmicky" a oplývá celou řadou specifických řešení, cenově nějak výrazně nevyčnívá. Zásadní je míra komfortu, jakou pro zajištění i rozměrnějších elektrokol nabídne a celková skladnost či využití jako servisní stojan. Myslíte-li to s transportem elektrokol na tažném zařízení vážně, tohle bude opravdu sofistikované zařízení.
Hlavními klady zajištění kola, obsluha, skladnost multifunkčnost, cena.
XLC
Cyklistika není jen sport, je to způsob myšlení. XLC není jen značka, ale spíš životní styl. V téměř každé oblasti cyklistiky Vám XLC poskytne vše, co potřebujete, abyste při své jízdě byli maximálně spokojeni. Zavazujeme se neustále rozšiřovat již osvědčené řady o inovativní a vysoce kvalitní výrobky. Certifikace podle platných mezinárodních norem je samozřejmostí a zavázali jsme se ke vždy výjimečnému poměru cena/výkon. Soustředíme se také na poskytování úplného a snadno srozumitelného popisu produktů XLC.
X-Cellent bike components
Diskuze
Zatím žádný příspěvek
Recenze
Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení. Přidejte první
Parametry
Výrobce | XLC |
Najdete v těchto kategoriích
Máte otázky k tomuto produktu? Zeptejte se zde v diskuzi.
Zatím nikdo nepřišel do diskuze. Buďte .