Vyhledávání

Vše o nákupu | Kontakt | Vyhledávání
0

Reklamace - stručný návod

Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě Kupkolo.cz, pošle nebo jiným způsobem doručí zboží spolu s kopií dokladu o koupi (fakturou) a podrobným popisem závady na adresu firmy. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.

Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, vysušené, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.

Prodejce je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny!!!

Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou Kupujícím (v reklamačním formuláři, v přiloženém listě s popisem závady).
Pro popis vady výrobku doporučujeme využít Reklamační formulář, ke stažení zde.

Zboží nám doručte k reklamaci na adresu:

KUPKOLO.cz s.r.o.
Bílá Třemešná 30
54472

O přijetí zboží do reklamace budete informováni mailem. Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném čase, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě 30 dní.

Kompletní znění reklamačních podmínek naleznete zde.

zpět

12 let na trhu
zboží skladem ihned odesíláme
pro objednávky nad 3000 Kč doprava zdarma

Přihlášení

Pokud již máš svůj účet, přihlaš se!

Heslo jsem zapomněl

Jsem tu poprvé a chci se registrovat