Vyhledávání

Vše o nákupu | Kontakt | Vyhledávání

Reklamace zboží

Pokud chcete reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě Kupkolo.cz, postupujte ve dvou snadných krocích:

  1. Vyplňte online reklamační formulář, ve kterém pečlivě popište závadu.
  2. Zašlete produkt prostřednictvím České pošty nebo jiným způsobem doručte zboží na adresu firmy. Přesné instrukce obdržíte po vyplnění formuláře.

Prosíme, myslete na to, že...

  • Doporučujeme předložit reklamované zboží vyčištěné, vysušené, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Vyhnete se tím možnému zamítnutí reklamace z důvodu zásady obecné hygieny.
  • Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
  • Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou Kupujícím v reklamačním formuláři.

O přijetí zboží do reklamace Vás budeme informovat e-mailem. Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném čase, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě 30 dní od přijetí v servisním středisku.

Máte-li najednou více reklamací, vyplňte formulář pro každou položku, pošlete to jedním balíkem k nám. 

V případě využití svozu pro vrácení nebo výměnu je vrácená částka ponížena o 100,- Kč

Kompletní znění reklamačních podmínek naleznete zde.

Můžete vybrat 3 způsoby doručení k nám

Vrácení přes Balíkovnu
(Velikost: max 50 × 50 × 50 cm)

  • napište na krabici Kupkolo.cz , číslo reklamace a kód kód pro balíkovnu
  • donesete to na pobočku balíkovny

Vrácení přes českou poštu

  • Dostanete kód pro Odvoz zboží pro poštu
  • Vyplníte u nich na webu formulář
  • Vytisknete si lísek pro poštu (nebo opíšete, důležitá je adresa k nám a kód SR****) .
  • Vyberete zda si pro balíček přijede řidič pošty nebo to donesete na pobočku pošty.
  • Na přepážce řeknete, že máte službu odvoz zboží.
  • Necháte si vyjet podací lístek a nic neplatíte.
  • Odvoz zboží je novější služba České pošty, se kterou na některých pobočkách nemají pracovníci zkušenosti. V takové situaci může pomoci to, že se jedná o "odvoz zboží kód 1o" , pak jen opíšou kód SR****, nalepí štítek a vytisknou vám podací lístek.

Vlastní způsob

  • Pošlete / přivezete balík zpět na svoje náklady na naše servisní středisko
  • Uveďte číslo reklamace
  • Adresa Kupkolo.cz. s.r.o. Spojených národů 231 , Dvůr Králové nad Labem 54401
  • Nezasílejte k nám prosím balíky na dobírku, nebudou vyzvednuty!
     
nejširší cyklistický
sortiment na trhu
20 let na trhu
zboží skladem
ihned odesíláme
nad 5 000 Kč doprava zdarma
(nad 4 000 Kč pro přihlášené)

Přihlášení

nebo

Heslo jsem zapomněl

Jsem tu poprvé a chci se registrovat

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.