Vyhledávání

Vše o nákupu | Kontakt | Vyhledávání

Pláště, duše, galusky - Sram

Cyklistické pláště jsou důležitou součástí kola, protože právě ty přichází do kontaktu s povrchem silnice nebo terénu. Pláště jsou k dispozici v různých velikostech a tvarech, aby vyhovovaly různým typům kol a jízdním podmínkám. Výběr správného pláště může zlepšit výkon vašeho kola a zvýšit jeho životnost. 

Silniční a horská kola mají odlišné požadavky na své pláště. Silniční pláště jsou navrženy tak, aby měly co nejnižší valivý odpor a co nejlepší přilnavost na asfaltových silnicích. Tyto pláště jsou obvykle užší a hladší než horské pláště, aby se snížila hmotnost a zvýšila rychlost. MTB pláště jsou poté navrženy tak, aby poskytovaly maximální trakci a přilnavost na různých typech terénu. MTB pláště jsou obvykle širší a mají mnohem výraznější vzorky, aby se zlepšila trakce a přilnavost. Můžete také potřebovat specifické pláště pro elektrokola. Tyto pláště jsou obvykle vyztuženy proti proražení a mají hrubší i jemnější vzorek pro pohodlnou jízdu po cyklostezkách i v kamenitém terénu.

Galusky jsou speciální pneumatiky určené zejména pro závodní kola. Tyto pneumatiky jsou navrženy tak, aby poskytovaly maximální přilnavost a minimalizovaly tření mezi pneumatikou a povrchem silnice (takzvaný valivý odpor). To umožňuje cyklistům dosahovat vyšších rychlostí a zlepšovat své výkony.

Duše udržují náš plášť nafouklý. Jsou k dispozici v různých velikostech a tvarech, aby vyhovovaly různým typům kol a plášťů. Rozměry duše musí korespondovat s rozměry pláště. Zpravidla mají duše dané určité rozpětí šířě plášťů, pro které jsou vhodné. Správně nafouknutá duše může pomoci minimalizovat opotřebení pláště a zvýšit jeho životnost. Vhodně zvoleným tlakem navíc můžeme ovlivnit to, jak se bude kolo chovat na silnici, nebo v terénu.

SRAM Corporation je soukromou společností vyrábějící  cyklo komponenty, založenou v Chicago, Illinois, USA v roce 1987.SRAM je složeninou prvních písmen jmen zakladatelů: Scott, Ray, a Sam (kde Ray je prostřední jméno generálního ředitele Stan Day).

SRAM prorazil  v roce 1988 uvedením Grip Shiftu, převratné technologie a metody otočného řazení pro silniční kola.

V roce 1990 zažaloval společnost Shimano za nekalé obchodní praktiky. Shimano na soud nereagovalo, ale nabídlo všem výrobcům kol 15% slevu při montáži výhradně Shimano komponentů. K mimosoudnímu vyrovnaní mezi  SRAM a Shimano došlo v roce 1991. Ale v té době už SRAM vyhrál daleko důležitější boj. Boj o zájem a právo dodávat své originály výrobcům kol.

Po tomto roce zaznamenává SRAM dramatický růst, výrazně navyšuje prodeje a přidává další značky do svého portfolia. SRAM se zaměřuje na vývoj novinek a nejvyšší řady cyklo komponentů. Firma přidružila k výrobě vlastních komponentů i další značky jako RockShox, Avid, Truvativ, Zipp a Quarq.

Číst dále

249

1 399

4 produkty

Parametry

Smazat filtry
Dostupnost
nejširší cyklistický
sortiment na trhu
20 let na trhu
zboží skladem
ihned odesíláme
nad 5 000 Kč doprava zdarma
(nad 4 000 Kč pro přihlášené)

Přihlášení

nebo

Heslo jsem zapomněl

Jsem tu poprvé a chci se registrovat

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.