99 % spokojených
zákazníků
Levnější poštovné?
Přihlaste se do kupkolo klubu
Expresní doručení
do 1–2 pracovních dní
Ráfek Remerx Top Disc 622x19
Ráfek Remerx Top Disc 622x19
Konstrukce ráfku vychází s dlouhodobých zkušeností. Propracováním detailů profilu ráfku se zvýšila jeho užitná hodnota a tím se prodloužila životnost. Ráfek dosahuje nejlepších mechanických vlastností ve střední kategorii.
- Použití pro brzdový systém: kotoučové - diskové brzdy
- Rozměr: 622 x 18/ 28" x 19
- Počet děr: 32
- Nýtování: jednonýt
- ERD ráfku: 597,7mm (viz přídavné foto)
- Firma REMERX s.r.o. při výpočtu hodnoty ERD = effective rim diameter, tedy průměr ráfku pro dosednutí hlavičky niplu v dutině ráfku, používá následující vzorec:
- Výpočet pro rozměr 622:(hodnota ETRTO 622,3 mm (viz. na uvedeném obrázku označeno BSD). + 2x výška háku + 2x tloušťka stěny hřbetu – 2x výška ráfku (viz. na uvedeném obrázku označeno HEIGHT).
- Barva: černá
- Použití: MTB sport
- Hmotnost: 522g
Remerx
Remerx je česká značka evropského významu, která byla založena v roce 1990 panem Ing. Remešem. Od jeho jména je odvozen také název společnosti. Remerx sídlí v malé vesničce Lipová nedaleko města Luhačovice. Cílem firmy Remerx je především vyrábět špičkové ráfky, komponenty na zapletená kola, ale i samostatná zapletená kola. Remerx zpracovává výhradně evropské certifikované materiály té nejvyšší kvality. Po celou dobu Remerx všechny své produkty vyrábí, vyvíjí a testuje v České republice. Také díky inovativním snahám je tato česká firma Remerx vybaven nejmodernějším výrobním a vývojovým vybavením.
Na svých produktech Remerx používá řadu technologií. Jedná se např. o povrchovou úpravu ráfků, která se může lišit dle typu i určení ráfku a pro zvýšení užitných vlastností ráfků používá Remerx tyto technologie:
- GBS - soustružené brzdné plochy. Pro vyšší účinnost ráfkových (V) brzd je vhodné povrch brzdných ploch zdrsnit jemnými drážkami, které současně činí ráfek vzhledově atraktivnějším.
- See – jednonýt. Otvor pro špice je zpevněn nýtem, který zvyšuje stálost a odolnost otvoru pro niple a špice.
- DEE - dvounýt. Otvor pro špice je zpevněn nýtem a navíc se přidává kalíšek, který výrazně zvyšuje pevnost ráfku v okolí otvoru pro špice.
- DFJ - více než svařování.
- Double Fixed Joint - dvojitě fixovaný spoj. Jedná se o unikátní technologii, která zajišťuje vysokou pevnost spoje a odolnost proti prasknutí. Ráfek není tepelně zatížen svárem a materiál má rovnoměrnou pevnost. Metoda DFJ je aplikována téměř u všech nových ráfků a všech ráfků vysoké kategorie.
- AHD - dvouúhlové vrtání. Otvory pro špice jsou vrtány pod dvěma úhly. První úhel je ve směru bočního výklonu, který umožňuje lepší dosednutí niplu. Druhý úhel je ve směru výpletu. Tímto je zajištěno ideální dosednutí niplu, což zrychluje vyplétání a centrování kola. Výsledkem je stabilnější výplet.
- DB - ráfek určený pro diskové brzdy. Ráfky s tímto označením jsou určeny pouze pro disková kola.
- SCR - bezpečná konstrukce ráfků spočívá v zesílení základu háků pláště, aby nedošlo k odlomení při opotřebení brzdné plochy. Po nadměrném opotřebení brzdné plochy nastává vyklonění bočnice a rozšíření ráfku, což způsobuje samovolné brždění. Brzdová plocha je deformovaná do prohlubně, na které se začne objevovat prasklina.
V portfoliu Remerx dnes nalezneme zapletená kola, samostatné ráfky a náboje. Na trhu se nejčastěji vyskytují silniční zapletená kola SAW 50 a 38. Jedná se o karbonová kola lišící se výškou profilu ráfku pro galuskové použití. Dále pak silniční kola Alcyon, Asim, RCX a Rapid a mezi mtb modely mají většinou zastoupení enduro modely Extreme Jumbo, Brave Disc, RX 2027.
Diskuze
Zatím žádný příspěvek
Recenze
Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení. Přidejte první
Parametry
Výrobce | Remerx |
Najdete v těchto kategoriích
Máte otázky k tomuto produktu? Zeptejte se zde v diskuzi.
Zatím nikdo nepřišel do diskuze. Buďte první.