Vyhledávání

Vše o nákupu | Kontakt | Vyhledávání

Reklamace zboží

Pokud chcete reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě Kupkolo.cz, postupujte ve dvou snadných krocích:

  1. Vyplňte online reklamační formulář, ve kterém pečlivě popište vadu.
  2. Zašlete produkt zdarma prostřednictvím České pošty nebo jiným způsobem doručte zboží na adresu firmy. Přesné instrukce obdržíte po vyplnění formuláře.

Prosíme, myslete na to, že...

  • Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, vysušené, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Prodejce je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny.
  • Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
  • Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou Kupujícím v reklamačním formuláři.

O přijetí zboží do reklamace vás budeme informovat e-mailem. Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném čase, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě 30 dní.

Kompletní znění reklamačních podmínek naleznete zde.

nejširší cyklistický
sortiment na trhu
15 let na trhu
zboží skladem
ihned odesíláme
pro objednávky nad 3 000 Kč
doprava zdarma
Zavřít

Přihlášení

nebo

Heslo jsem zapomněl

Jsem tu poprvé a chci se registrovat