Vyhledávání

Vše o nákupu | Kontakt | Vyhledávání

Reklamace - stručný návod

Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě Kupkolo.cz, pošle nebo jiným způsobem doručí zboží spolu s kopií dokladu o koupi (fakturou) a podrobným popisem závady na adresu firmy. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.

Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, vysušené, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.

Prodejce je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny!!!

Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou Kupujícím (v reklamačním formuláři, v přiloženém listě s popisem závady).
Pro popis vady výrobku doporučujeme využít Reklamační formulář, ke stažení zde.

Zboží nám doručte k reklamaci na adresu:

KUPKOLO.cz s.r.o.
Bílá Třemešná 30
54472

O přijetí zboží do reklamace budete informováni mailem. Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném čase, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě 30 dní.

Kompletní znění reklamačních podmínek naleznete zde.

zpět

12 let na trhu
zboží skladem ihned odesíláme
pro objednávky nad 1 000 Kč doprava zdarma

Přihlášení

Pokud již máš svůj účet, přihlaš se!

Heslo jsem zapomněl

Jsem tu poprvé a chci se registrovat