Pokud chcete reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě Kupkolo.cz, postupujte ve dvou snadných krocích:
- Vyplňte online reklamační formulář, ve kterém pečlivě popište závadu.
- Zašlete produkt prostřednictvím České pošty nebo jiným způsobem doručte zboží na adresu firmy. Přesné instrukce obdržíte po vyplnění formuláře.
Prosíme, myslete na to, že...
- Doporučujeme předložit reklamované zboží vyčištěné, vysušené, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Vyhnete se tím možnému zamítnutí reklamace z důvodu zásady obecné hygieny.
- Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
- Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou Kupujícím v reklamačním formuláři.
O přijetí zboží do reklamace Vás budeme informovat e-mailem. Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném čase, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě 30 dní od přijetí v servisním středisku.
Máte-li najednou více reklamací, vyplňte formulář pro každou položku, pošlete to jedním balíkem k nám.
V případě využití svozu pro vrácení nebo výměnu je vrácená částka ponížena o 100,- Kč
Kompletní znění reklamačních podmínek naleznete zde.
Můžete vybrat 3 způsoby doručení k nám
Vrácení přes Balíkovnu
(Velikost: max 50 × 50 × 50 cm)
- napište na krabici Kupkolo.cz , číslo reklamace a kód kód pro balíkovnu
- donesete to na pobočku balíkovny
Vrácení přes českou poštu
- Dostanete kód pro Odvoz zboží pro poštu
- Vyplníte u nich na webu formulář
- Vytisknete si lísek pro poštu (nebo opíšete, důležitá je adresa k nám a kód SR****) .
- Vyberete zda si pro balíček přijede řidič pošty nebo to donesete na pobočku pošty.
- Na přepážce řeknete, že máte službu odvoz zboží.
- Necháte si vyjet podací lístek a nic neplatíte.
- Odvoz zboží je novější služba České pošty, se kterou na některých pobočkách nemají pracovníci zkušenosti. V takové situaci může pomoci to, že se jedná o "odvoz zboží kód 1o" , pak jen opíšou kód SR****, nalepí štítek a vytisknou vám podací lístek.
Vlastní způsob
- Pošlete / přivezete balík zpět na svoje náklady na naše servisní středisko
- Uveďte číslo reklamace
- Adresa Kupkolo.cz. s.r.o. Spojených národů 231 , Dvůr Králové nad Labem 54401
- Nezasílejte k nám prosím balíky na dobírku, nebudou vyzvednuty!