99 % spokojených
zákazníků
Levnější poštovné?
Přihlaste se do kupkolo klubu
Expresní doručení
do 1–2 pracovních dní
ZIPP 404 Firecrest Carbon zapletené kolo, tubeless ready , diskové
ZIPP 404 Firecrest Carbon zapletené kolo, tubeless ready , diskové
skladem u dodavatele
ZIPP 404 Firecrest Carbon zapletené kolo, tubeless ready , diskové
Prestiž 404 jako ikony Zipp pro rychlost se datuje tři dekády zpět a jejich budoucnost je ještě jasnější. S výškou ráfku 58 mm jsou kola 404 Firecrest Tubeless ideální pro silniční závody, časovky a triatlon, a také granfondo. Vnitřní šířka ráfku 23 mm je perfektní pro použití se širšími bezdušovými plášti s nižšími tlaky huštění. To je vitální komponent celkovou účinnost systému (TSE – Total System Efficiency) – přístup k dosažení maximální rychlosti na měnících se typech silnic a jízdních podmínek. Konkrétně se TSE zaměřuje na překonávání specifických překážek k vyšší rychlosti: odpor větru, tíže (hmotnost), valivý odpor, a ztráty z vibrací. Technologie Zipp ABLC Sawtooth využívá složitý vzor umístění důlků na povrchu ráfku pro vylepšení aerodynamické účinnosti. Použití patek ráfků bez háčků (přímá stěna) je nedílnou součástí pomoci vám být rychlejší (Making You Faster). S přímými stěnami je přechod mezi pláštěm a ráfkem plynulejší a aerodynamičtější. Ráfky Zipp bez háčku mají efektivnější rozmístění pryskyřice v materiálu, co se projevuje v lehčích a pevnějších kolech.
Venkovní testování zadané Zipp odhalilo skutečné přínosy přístupu Zipp pro celkovou účinnost systému (TSE – Total System Efficiency). Systém kolo-jezdec o hmotnosti 85 kg na nových 404 Firecrest s 25 mm plášti potřebuje 286 Wattů pro udržení rychlosti 40 km/h. To je o 4 Watty méně v porovnání s předchozím modelem 404 Firecrest.
Kola 454 NSW jsou postavená na univerzálních a odolných nábojích ZR1 DB vyvinutými v Německu. Pokud si musíte vybrat pouze jedny kola pro ježdění a závodění na silnici, tak Zipp 404 Firecrest Tubeless pro kotoučové brzdy jsou chytrá a rychlá volba.
TECHNOLOGIE:
- Total System Efficiency
- ABLC
VLASTNOSTI:
- Univerzální závodní set kol pro moderní silniční závodní kola s ráfky bez háčku pro bezdušové pláště
- Optimalizované patky ráfku pro snadnou montáž pláště
- Široký profil ráfku s vnitřní šířkou 23 mm vytváří lepší spojení s pláštěm pro rychlou jízdu na silnici i mimo ni
- Nové náboje ZR1 DB mají lepší utěsnění pro delší životnost a rychlejší odezvu s 66 body záběru. Byly vyvinuté v Německu.
- Dodávané s koncovkami nábojů pro použití s 12 mm pevnými osami (přední a zadní)
- Uchycení kotoučů CenterLock (utahovací lockring dodávaný s kolami)
- Dostupné ořechy XDR nebo SRAM/Shimano
- Kola 404 Firecrest Tubeless pro kotoučové brzdy jsou o 370 gramů lehčí než jejich předchůdci
- Hmotnost setu kol: 1.450 g (přední – 660 g, zadní – 790 g) v konfiguraci XDR ořech a 12 mm pevné osy bez tubeless pásky a ventilků
- Doživotní záruka
- Velikost kol 700c
- Konstrukce ráfku Carbon
- Kompatibilita s plášti Pláště Tubeless Ready
- Kompatibilita s brzdami Kotoučové (CenterLock)
- Hmotnost setu (přední + zadní kolo) 1.450 g
- Vnitřní šířka ráfku 23mm
- Výška ráfku 58 mm
- Profil ráfku Symetrický
- Povrchová úprava ráfku UD vlákno, polepy
- Materiál niplů Aluminum
- Dráty CX-Sprint
- Počet drátů 24
- Typ výpletu 2x křížený
- Ořech SRAM XDR, SRAM/Shimano Road
- Typ osy kola Pevná osa 12x100, 12x142
- Ložiska Průmyslová – nerez ocel
- Mechanizmus volnoběžky 6 západková s listovým pérem
ZIPP
Zipp je americká společnost, která je známá především návrhy, výrobou a prodejem karbonových zapletených kol pro silniční cyklistiku, dráhovou cyklistiku, triatlon, ale i MTB. Sortiment zahrnuje také řidítka, představce, sedlovky, brašny, pláště a příslušenství k nim. Založeno roku 1988 (Indianapolis - USA).
Diskuze
Celkem 1 příspěvek.
Recenze
Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení. Přidejte první
Ráfek | Plášťový |
Výška ráfku | 58 mm |
Materiál ráfku | Carbon |
ASTM (použití) | 1 - Silniční kola |
Vnitřní šířka ráfku | 23 mm |
Výrobce: | ZIPP |
Najdete v těchto kategoriích
Michal Š.
25. 6. 2025
Dobrý den dají se pouzit plaste pirelli o 26mm?