99 % spokojených
zákazníků
Levnější poštovné?
Přihlaste se do kupkolo klubu
Expresní doručení
do 1–2 pracovních dní
29" Mavic Crossmax Carbon SL R ,2022
29" Mavic Crossmax Carbon SL R ,2022
skladem u dodavatele
29" Mavic Crossmax Carbon SLR
Tato lehká karbonová kola jsou stvořena pro agresivní XC použití. Celokarbonový hookless ráfky a nové Infinity náboje s ořechem ID360 jsou zárukou rychlosti a jistoty na moderních tratích.
Zdolávejte technické výjezdy s menším úsilím
Lehké plně karbonové hookless ráfky. Nové lehčí a pevnější náboje Infinity s osvědčenou technologií ID360.
Přesné vedení a poddajnost v agresivním terénu
Zesílené karbonové ráfky doplňuje 24 tahem zeslabovaných drátů.
Boční tuhost a vertikální poddajnost – dva světy v jednom produktu.
Jezděte nižší tlak v pláštích a dosáhněte lepšího výkonu a ovladatelnosti
26 mm široký profil ráfku je optimalizován pro moderní bezdušové systémy
Ráfek
- Materiál: 100% carbon fiber
- Vrtání: tradiční
- Vnitřní šířka: 25 mm
- ETRTO velikost 29: 622x25TSS
- Hookless profil
- Asymetrický design ráfku
- UST Tubeless Ready
Náboj
- V nabídce 2 verze pro uchycení brzdového kotouče: center lock nebo 6 děr
- Osy: přední 15X110 Boost ; zadní 12X148 Boost
- ořech s technologií Instant Drive 360
- automatické vymezení průmyslových ložisek QRM Autor
Dráty
- Materiál: ocel
- Tvar: přímo tažené, ploché, dvakrát zeslabované
- Počet: 24 přední i zadní
- Výplet: přední radial, zadní 2x křížené, bezkontaktní
- Výplet: přední i zadní 2x křížené, bezkontaktní
Hmotnost:
- pár 1570 gramů
- přední 720g
- zadní 850g
Součásti balení
- UST ventilek a jeho příslušenství
- Již nalepená bezdušová páska
- Multifunkční klíč (dodáváno se zadním kolem)
- 2 náhradní dráty ke každému kolu
Pro delší životnost kol Mavic doporučuje, aby celková hmotnost jezdce i s kolem nepřesahovala 120 kg
ASTM CATEGORIE 3: cross country a trailové ježdění
Doporučená šíře pláště: 50mm až 76mm (2.0″ až 3.0″)
Mavic
Firma Mavic je výrobce zapletených kol, ráfků plášťů, cyklistických komponentů, treter, helem a oblečení. Mavic jako první začal využívat technologii UST pro bezdušové pláště.
Nyní má od středních modelů všechny kola přizpůsobena pro bezdušové pláště, u nižších modelů je potřeba dokoupit bezdušovou pásku a UST ventilky.
Mavic má široké zastoupení MTB zapletených kol:
- pro cross country a maraton Mavic Crossride, Mavic Crossmax,
- pro enduro jezdce model Mavic XA s širším ráfkem,
- pro enduro a sjezd model Mavic Demax.
Pro silniční kola má Mavic také velké zastoupení:
- základní model Mavic Aksium,
- závodní model Mavic Ksyrium nebo s vyšším ráfkem Mavic Cosmic,
- nejvyšší model Mavic R-SYS,
- pro speciály na časovku, triatlon vyrábí Mavic Comete,
- Novinkou jsou pro gravel bike Mavic Allround.
Mavic je dlouholetým sponzorem nejslavnějšího cyklistického závodu Tour de France.
Francie má u cyklistické veřejnosti dva výrazné body - Tour de France a Mavic. Oba tyto podniky spojuje světová popularita a oba jsou nesmazatelně spojeny se žlutou barvou. I když tomu tak nebylo vždy, kořeny společnosti Mavic sahají až do roku 1889, kdy bratři Vielle založili firmu Etablissements Métallurgiques du Rhône. A Charles Idoux a Lucien Chanel firmu Idoux & Chanel’s Manufactory of Articlesfor Velocipedes. Jedni uměli prodávat a opravovat kola, druzí se vyznali v niklování. Měli však společného prezidenta Henryho Gormanda, který oba podniky spojil pod jednotný název Mavic. Logo Mavic se objevuje v roce 1923. Jedná se o kruh s červeným okrajem a nápisem ve žlutém poli. Ve dvacátých letech byly kruhová loga, velmi oblíbeny.
V roce 1934 Mavic vyrábí převratné hliníkové ráfky. Testování se ujímá francouzský jezdec Antonin Magne. Nové ráfky provází velké utajení, proto jsou natřeny do barev dřeva, oproti ostatním na trhu, které mají běžně 1200 gramů a tyto mají pouhých 750 g. V tom samém roce na nich Magne vyhrává Tour de France. Ve vyostřené době roku 1945 se mění i logo firmy. Z kruhového tvaru přechází do kosočtverce, ten provází Mavic dlouhá léta. Až v roce 1973, který byl plný změn, je logo vyměněno za tvar diamantu. Mavic přichází na závodu Paris-nice s prvním servisním autem ve žluté barvě. Mavic zaměřuje své studie především k aerodynamice svých produktů, protože ví, že tudy vede cesta pro zvýšení výkonů u sportovců. V roce 1975 Mavic představuje první ráfek pro pláště. Na jeho vývoji Mavic spolupracoval s firmou Michelin. Když v roce 1989 vyhrává Greg Lemond Tour de France poslední jízdou proti chronometru o osm vteřin, za jeho úspěchem stojí i Mavic s plným diskem. Tyto disky se používají na každých rovinatých časovkách i v dnešních dobách. V devadesátém čtvrtém roce Mavic představuje svůj model silničních kol Cosmic, které se vyrábí jak v hliníkovém, tak v karbonovém provedení. O dva roky později je následují i mtb kola Crossmax. V roce 1996 firma Mavic zatím naposledy změní své logo na elipsu, aby o tři roky později představila světu první bezdušová kola Crossmax UST. Společně s tím mění uchycení niplů na závit přímo v ráfku. V roce 2007 Mavic přichází s konceptem R-Sys, který spočívá v uchycení dutých karbonových paprsků do ráfku. Od tohoto systému Mavic postupně odešel. Pro následující rok 2019 je hlavní vizí společnosti Mavic opuštění praporkového systému v nábojích a nahrazení zubatkovým systémem. Ten se vyznačuje větší spolehlivostí.
V současné době logo Mavic nenosí pouze zapletená kola, ale ucelená řada výrobků od oblečení, treter, pedálů až po přilby. Mavic vás tedy dokáže vybavit od hlavy až k patě a doufá, že pohyb s výrobky Mavic bude radostí. Vždyť tato společnost podporuje řadu profesionálních i amatérských celků. Bez jejich servisních aut si už světové grand tour ani nedokážeme představit. Mavic je tady pro každého, kdo miluje pohyb na kole.
Diskuze
Zatím žádný příspěvek
Recenze
Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení. Přidejte první
Parametry
Výška ráfku | 25 mm |
Materiál ráfku | Carbon |
ASTM (použití) | 3 - MTB - terén , občasné skoky |
Vnitřní šířka ráfku | 25 mm |
Výrobce | Mavic |
Najdete v těchto kategoriích
Máte otázky k tomuto produktu? Zeptejte se zde v diskuzi.
Zatím nikdo nepřišel do diskuze. Buďte .