99 % spokojených
zákazníků
Levnější poštovné?
Přihlaste se do kupkolo klubu
Expresní doručení
do 1–2 pracovních dní
29" Mavic Deemax DH YELLOW 29
29" Mavic Deemax DH YELLOW 29
Limitovaná edice nového Deemax DH oslavuje 25. výročí tohoto ikonického zapleteného kola.
Limitovaná edice Deemax DH YLW 29 přináší oslavu 25. výročí legendárního Deemax DH ve velkém stylu. Toto poctivé kolo, zdobené ještě výraznější žlutou barvou, vzdává hold legendám, které psaly největší kapitoly jeho historie, jako Nicolas Vouilloz, Greg Minaar a Sam Hill.
Toto výjimečné kolo bylo navrženo na úpatí francouzských Alp a vyvinuto, testováno a schváleno jezdci týmu Mavic DH. Nabízí 30mm široký svařovaný ráfek, který je speciálně navržený tak, aby pohlcoval i ty nejprudší nárazy a tlumil vibrace při jízdě, což poskytuje maximální jistotu a komfort na agresivním terénu.
Deemax DH YLW je osazeno 28 paprsky typu J-Bend z konifikované oceli, které zajišťují dokonalou rovnováhu mezi pevností a pružností pro maximální efektivitu i na nejnáročnějších sjezdech. Paprsky jsou navrženy tak, aby bylo jejich opravení rychlé a snadné, což vám ušetří čas při návratu na trať. Každé kolo je dodáváno se dvěma náhradními paprsky pro ještě větší klid na duši.
Široký profil ráfku Deemax DH YLW 29 usnadňuje montáž sjezdových plášťů s šířkou od 2" do 3", což jezdcům poskytuje skvělou flexibilitu při výběru ideálního nastavení pneumatik pro různé podmínky.
Deemax DH YLW 29 je ultimátní sjezdové kolo, které oslavuje dědictví a inovaci Mavic. Může se pochlubit osvědčeným výkonem na těch nejtvrdších sjezdech. Zvolte si maximální jistotu v náročném terénu, snadnou údržbu a všestrannost.
Hlavní vlastnosti:
- Mýtický a výrazný žlutý design kol
- Pocta mnoha vítězstvím jezdců jako Nicolas Vouilloz, Greg Minaar, Sam Hill…
- Žluté lakování ráfků typické pro Mavic je znovu oživeno
- Jízda po drsném terénu s maximální jistotou
- Širší svařovaný ráfek (šířka 30 mm) pohlcující prudké nárazy
- 28 konifikovaných paprsků typu J-Bend nabízí ideální kombinaci pevnosti a dynamiky
- Snadná údržba
- Rychlé a snadné opravy díky paprskům typu J-Bend
- Každý pár kol obsahuje dva náhradní paprsky
- Široký profil ráfku umožňuje montáž sjezdových plášťů s šířkou 2,0’’ až 3,0’’, což umožňuje jezdcům zvolit si oblíbené nastavení
Specifikace:
Hmotnost
- Hmotnost páru: 2080 g
- Hmotnost předního kola: 990 g
- Hmotnost zadního kola: 1090 g
Ráfky
- Materiál: Maxtal
- Výška: 22 mm
- Spoj: SUP svařovaná technologie
- Vnitřní šířka: 30 mm
- Vrtání: tradiční (přední/zadní 28 otvorů)
- Brzdění: kotoučové
- Profil: asymetrický
- Velikost ETRTO: 622x30TC
- Pláště: UST Tubeless Ready - používání s Mavic Tubeless páskou
Paprsky
- Materiál: ocel
- Tvar: ohnutý, plochý, konifikovaný (přední i zadní)
- Niple: ocelové, ABS, černé
- Křížení: 3 (přední a zadní)
Náboje
- Materiál těla: hliník
- Standard kotouče: pouze 6 šroubů
- Materiál osy: hliník
- Velikost osy: přední 20x110 / zadní 12x148 nebo 12x157
- Technologie volnoběžky: Instant Drive 360
- Volnoběžka: Sram XD MTB
- Technologie ložisek: QRM automatické nastavení - utěsněné ložiskové kazety
Dodávané příslušenství
- Návod k použití
- Ráfková páska namontovaná na kole
- UST ventil nenamontovaný na kole
- 2 náhradní paprsky ke každému kolu
- Adaptér přední osy: 20x110 přestavitelný na 15x110
- Multifunkční nastavovací klíč s zadním kolem
Určení
- Minimální šířka pláště: 52mm - max. tlak 2.95Bar/43PSI
- Maximální šířka pláště: 76mm - max. tlak 2.45Bar/36PSI
- ASTM kategorie 5: gravitace se zaměřením na sjezd
- Maximální hmotnost podporovaná koly: nesmí překročit 150 kg (včetně hmotnosti kola)
Mavic
Firma Mavic je výrobce zapletených kol, ráfků plášťů, cyklistických komponentů, treter, helem a oblečení. Mavic jako první začal využívat technologii UST pro bezdušové pláště.
Nyní má od středních modelů všechny kola přizpůsobena pro bezdušové pláště, u nižších modelů je potřeba dokoupit bezdušovou pásku a UST ventilky.
Mavic má široké zastoupení MTB zapletených kol:
- pro cross country a maraton Mavic Crossride, Mavic Crossmax,
- pro enduro jezdce model Mavic XA s širším ráfkem,
- pro enduro a sjezd model Mavic Demax.
Pro silniční kola má Mavic také velké zastoupení:
- základní model Mavic Aksium,
- závodní model Mavic Ksyrium nebo s vyšším ráfkem Mavic Cosmic,
- nejvyšší model Mavic R-SYS,
- pro speciály na časovku, triatlon vyrábí Mavic Comete,
- Novinkou jsou pro gravel bike Mavic Allround.
Mavic je dlouholetým sponzorem nejslavnějšího cyklistického závodu Tour de France.
Francie má u cyklistické veřejnosti dva výrazné body - Tour de France a Mavic. Oba tyto podniky spojuje světová popularita a oba jsou nesmazatelně spojeny se žlutou barvou. I když tomu tak nebylo vždy, kořeny společnosti Mavic sahají až do roku 1889, kdy bratři Vielle založili firmu Etablissements Métallurgiques du Rhône. A Charles Idoux a Lucien Chanel firmu Idoux & Chanel’s Manufactory of Articlesfor Velocipedes. Jedni uměli prodávat a opravovat kola, druzí se vyznali v niklování. Měli však společného prezidenta Henryho Gormanda, který oba podniky spojil pod jednotný název Mavic. Logo Mavic se objevuje v roce 1923. Jedná se o kruh s červeným okrajem a nápisem ve žlutém poli. Ve dvacátých letech byly kruhová loga, velmi oblíbeny.
V roce 1934 Mavic vyrábí převratné hliníkové ráfky. Testování se ujímá francouzský jezdec Antonin Magne. Nové ráfky provází velké utajení, proto jsou natřeny do barev dřeva, oproti ostatním na trhu, které mají běžně 1200 gramů a tyto mají pouhých 750 g. V tom samém roce na nich Magne vyhrává Tour de France. Ve vyostřené době roku 1945 se mění i logo firmy. Z kruhového tvaru přechází do kosočtverce, ten provází Mavic dlouhá léta. Až v roce 1973, který byl plný změn, je logo vyměněno za tvar diamantu. Mavic přichází na závodu Paris-nice s prvním servisním autem ve žluté barvě. Mavic zaměřuje své studie především k aerodynamice svých produktů, protože ví, že tudy vede cesta pro zvýšení výkonů u sportovců. V roce 1975 Mavic představuje první ráfek pro pláště. Na jeho vývoji Mavic spolupracoval s firmou Michelin. Když v roce 1989 vyhrává Greg Lemond Tour de France poslední jízdou proti chronometru o osm vteřin, za jeho úspěchem stojí i Mavic s plným diskem. Tyto disky se používají na každých rovinatých časovkách i v dnešních dobách. V devadesátém čtvrtém roce Mavic představuje svůj model silničních kol Cosmic, které se vyrábí jak v hliníkovém, tak v karbonovém provedení. O dva roky později je následují i mtb kola Crossmax. V roce 1996 firma Mavic zatím naposledy změní své logo na elipsu, aby o tři roky později představila světu první bezdušová kola Crossmax UST. Společně s tím mění uchycení niplů na závit přímo v ráfku. V roce 2007 Mavic přichází s konceptem R-Sys, který spočívá v uchycení dutých karbonových paprsků do ráfku. Od tohoto systému Mavic postupně odešel. Pro následující rok 2019 je hlavní vizí společnosti Mavic opuštění praporkového systému v nábojích a nahrazení zubatkovým systémem. Ten se vyznačuje větší spolehlivostí.
V současné době logo Mavic nenosí pouze zapletená kola, ale ucelená řada výrobků od oblečení, treter, pedálů až po přilby. Mavic vás tedy dokáže vybavit od hlavy až k patě a doufá, že pohyb s výrobky Mavic bude radostí. Vždyť tato společnost podporuje řadu profesionálních i amatérských celků. Bez jejich servisních aut si už světové grand tour ani nedokážeme představit. Mavic je tady pro každého, kdo miluje pohyb na kole.
Diskuze
Zatím žádný příspěvek
Recenze
Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení. Přidejte první
Parametry
Výška ráfku | 22 mm |
Materiál ráfku | Alu |
ASTM (použití) | 5 - nejtěžší terén - Downhill |
Vnitřní šířka ráfku | 30 mm |
Výrobce | Mavic |
Najdete v těchto kategoriích
Máte otázky k tomuto produktu? Zeptejte se zde v diskuzi.
Zatím nikdo nepřišel do diskuze. Buďte .