99 % spokojených
zákazníků
Levnější poštovné?
Přihlaste se do kupkolo klubu
Expresní doručení
do 1–2 pracovních dní
29" Mavic DEEMAX ENDURO SL 29
29" Mavic DEEMAX ENDURO SL 29
Speciálně vyvinuté pro jízdu na tratích Enduro World Series a vaše oblíbené traily, Mavic Deemax Enduro SL přináší nejpokročilejší technologie této značky, aby vás podpořilo v každé výzvě s maximální jistotou.
Ultra reaktivní
Deemax Enduro SL 29 bylo navrženo speciálně pro nároky enduro závodů a pro ty nejnáročnější bikery. Díky konstrukci ISM4D je ráfek lehčí, aniž by došlo ke snížení odolnosti, což zvyšuje citlivost ovládání a umožňuje lepší kontrolu. Náboj s ráčnou ID360 bude vaším nejlepším spojencem na rychlých úsecích vyžadujících maximální výkon. Dodejte ze sebe vše a váš výkon se přenese na maximum.
Připraveno na závod
Technologie Fore a náboje Infinity usnadňují údržbu a zvyšují životnost, protože umožňují rychlou výměnu prasklého drátu bez nutnosti demontovat plášť nebo pásku ráfku, což vám ušetří drahocenný čas během závodu nebo nepříjemné technické poruchy. Tubeless kompatibilita bez nutnosti pásky (technologie Fore) a rozšířený žlábek usnadňují výměnu plášťů a zaručují dokonalé a dlouhotrvající těsnění. Díky tomu můžete upravovat vybavení podle terénu nebo nálady téměř za pochodu.
S jistotou na každém terénu
Širší svařovaný ráfek (vnitřní šířka 30 mm) je navržen tak, aby absorboval i ty nejtvrdší nárazy, což zajišťuje větší ochranu kola proti agresivním překážkám. Ráfek podporuje pláště mezi 2" a 3", což umožňuje jezdcům zvolit si ideální setup. Dvojité ošetření povrchu (Blackshield) zajišťuje, že Deemax Enduro SL 29 zůstane dvakrát odolnější proti nárazům kamenů a škrábancům a zachová si černý vzhled na dlouhou dobu.
Testováno a schváleno našimi nejnáročnějšími jezdci, Deemax Enduro SL 29 je tou nejlepší volbou pro závody. Jedná se o vysoce výkonné technické kolo zaměřené na kvalitu jízdy a odolnost, takže zábava nejde na úkor efektivity.
Ultra reaktivní
- Konstrukce ISM4D snižuje hmotnost ráfku bez dopadu na pevnost.
- Náboj s ráčnou ID360 vám bude nejlepším spojencem na rychlých úsecích.
- Svařovaný ráfek se šířkou 30 mm nabízí více kontroly a pohodlí.
Připraveno na závod
- Patentovaná technologie Fore a náboje Infinity umožňují rychlou výměnu prasklého drátu během etapového přejezdu bez nutnosti sundávat plášť nebo tubeless pásku.
- Tubeless kompatibilita bez nutnosti pásky (Fore technologie) a širší středový žlábek umožňují snadnou výměnu plášťů a zajišťují dokonalé a dlouhotrvající těsnění.
- Testováno a schváleno našimi nejnáročnějšími jezdci.
S jistotou na každém terénu
- Širší svařovaný ráfek (šířka 30 mm) je navržen tak, aby pohlcoval tvrdé nárazy.
- Široký tvar ráfku usnadňuje nastavení plášťů s DH profilem mezi 2,0’’ a 3,0’’.
- Dvojité ošetření povrchu ráfku (Blackshield) zachovává estetiku proti nárazům kamenů.
Hmotnost
- Hmotnost páru: 1940 g
- Přední: 905 g
- Zadní: 1035 g
Ráfky
- Materiál: Maxtal
- Výška: 22 mm
- Spoj: SUP svařovací technologie
- Vnitřní šířka: 30 mm
- Vrtání: Fore tubeless technologie (přední/zadní 28 děr)
- Brzdění: kotoučové
- Profil: asymetrický
- ETRTO velikost: 622x30TC
- Pláště: UST Tubeless Ready
Dráty
- Materiál: ocel
- Tvar: přímé, extra ploché, zeslabované, antirot (přední i zadní)
- Niple: mosazné, černé
- Šroub: M7
- Křížení: křížené 3 (přední i zadní)
Náboje
- Materiál těla: hliník
- Design těla: INFINITY
- Standard kotouče: 6 šroubů
- Materiál osy: hliník
- Velikost osy: přední 15x110 / zadní 12x148
- Technologie volnoběhu: Instant Drive 360
- Volnoběžka: Shimano HG MTB / Shimano MS / Sram XD MTB
- Ložiska: QRM automatické nastavení - zapouzdřená ložiska
Dodávané příslušenství
- Uživatelský návod
- UST ventil nenainstalovaný na kole
- 2 náhradní dráty ke každému kolu
- 2 multifunkční klíče k zadnímu kolu
Určeno pro
- Minimální šířka pláště: 52 mm - max. tlak 2,95 Bar / 43 PSI
- Maximální šířka pláště: 76 mm - max. tlak 2,45 Bar / 36 PSI
- Kategorie ASTM 5: gravity zaměřené na sjezdy
- Maximální hmotnost zatížení: nesmí přesáhnout 150 kg (včetně hmotnosti kola)
Mavic
Firma Mavic je výrobce zapletených kol, ráfků plášťů, cyklistických komponentů, treter, helem a oblečení. Mavic jako první začal využívat technologii UST pro bezdušové pláště.
Nyní má od středních modelů všechny kola přizpůsobena pro bezdušové pláště, u nižších modelů je potřeba dokoupit bezdušovou pásku a UST ventilky.
Mavic má široké zastoupení MTB zapletených kol:
- pro cross country a maraton Mavic Crossride, Mavic Crossmax,
- pro enduro jezdce model Mavic XA s širším ráfkem,
- pro enduro a sjezd model Mavic Demax.
Pro silniční kola má Mavic také velké zastoupení:
- základní model Mavic Aksium,
- závodní model Mavic Ksyrium nebo s vyšším ráfkem Mavic Cosmic,
- nejvyšší model Mavic R-SYS,
- pro speciály na časovku, triatlon vyrábí Mavic Comete,
- Novinkou jsou pro gravel bike Mavic Allround.
Mavic je dlouholetým sponzorem nejslavnějšího cyklistického závodu Tour de France.
Francie má u cyklistické veřejnosti dva výrazné body - Tour de France a Mavic. Oba tyto podniky spojuje světová popularita a oba jsou nesmazatelně spojeny se žlutou barvou. I když tomu tak nebylo vždy, kořeny společnosti Mavic sahají až do roku 1889, kdy bratři Vielle založili firmu Etablissements Métallurgiques du Rhône. A Charles Idoux a Lucien Chanel firmu Idoux & Chanel’s Manufactory of Articlesfor Velocipedes. Jedni uměli prodávat a opravovat kola, druzí se vyznali v niklování. Měli však společného prezidenta Henryho Gormanda, který oba podniky spojil pod jednotný název Mavic. Logo Mavic se objevuje v roce 1923. Jedná se o kruh s červeným okrajem a nápisem ve žlutém poli. Ve dvacátých letech byly kruhová loga, velmi oblíbeny.
V roce 1934 Mavic vyrábí převratné hliníkové ráfky. Testování se ujímá francouzský jezdec Antonin Magne. Nové ráfky provází velké utajení, proto jsou natřeny do barev dřeva, oproti ostatním na trhu, které mají běžně 1200 gramů a tyto mají pouhých 750 g. V tom samém roce na nich Magne vyhrává Tour de France. Ve vyostřené době roku 1945 se mění i logo firmy. Z kruhového tvaru přechází do kosočtverce, ten provází Mavic dlouhá léta. Až v roce 1973, který byl plný změn, je logo vyměněno za tvar diamantu. Mavic přichází na závodu Paris-nice s prvním servisním autem ve žluté barvě. Mavic zaměřuje své studie především k aerodynamice svých produktů, protože ví, že tudy vede cesta pro zvýšení výkonů u sportovců. V roce 1975 Mavic představuje první ráfek pro pláště. Na jeho vývoji Mavic spolupracoval s firmou Michelin. Když v roce 1989 vyhrává Greg Lemond Tour de France poslední jízdou proti chronometru o osm vteřin, za jeho úspěchem stojí i Mavic s plným diskem. Tyto disky se používají na každých rovinatých časovkách i v dnešních dobách. V devadesátém čtvrtém roce Mavic představuje svůj model silničních kol Cosmic, které se vyrábí jak v hliníkovém, tak v karbonovém provedení. O dva roky později je následují i mtb kola Crossmax. V roce 1996 firma Mavic zatím naposledy změní své logo na elipsu, aby o tři roky později představila světu první bezdušová kola Crossmax UST. Společně s tím mění uchycení niplů na závit přímo v ráfku. V roce 2007 Mavic přichází s konceptem R-Sys, který spočívá v uchycení dutých karbonových paprsků do ráfku. Od tohoto systému Mavic postupně odešel. Pro následující rok 2019 je hlavní vizí společnosti Mavic opuštění praporkového systému v nábojích a nahrazení zubatkovým systémem. Ten se vyznačuje větší spolehlivostí.
V současné době logo Mavic nenosí pouze zapletená kola, ale ucelená řada výrobků od oblečení, treter, pedálů až po přilby. Mavic vás tedy dokáže vybavit od hlavy až k patě a doufá, že pohyb s výrobky Mavic bude radostí. Vždyť tato společnost podporuje řadu profesionálních i amatérských celků. Bez jejich servisních aut si už světové grand tour ani nedokážeme představit. Mavic je tady pro každého, kdo miluje pohyb na kole.
Diskuze
Zatím žádný příspěvek
Recenze
Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení. Přidejte první
Parametry
Výška ráfku | 22 mm |
Materiál ráfku | Alu |
ASTM (použití) | 5 - nejtěžší terén - Downhill |
Vnitřní šířka ráfku | 30 mm |
Výrobce | Mavic |
Najdete v těchto kategoriích
Máte otázky k tomuto produktu? Zeptejte se zde v diskuzi.
Zatím nikdo nepřišel do diskuze. Buďte .