99 % spokojených
zákazníků
Levnější poštovné?
Přihlaste se do kupkolo klubu
Expresní doručení
do 1–2 pracovních dní
29" Mavic E-Deemax S 30
Vyberte variantu
Doporučená cena výrobcem: 5 988 Kč -20%
Ihned k odeslání od 89 Kč, u vás doma již 27.6.
29" Mavic E-Deemax S 30
Navržen a zkonstruován s ohledem na specifické požadavky MTB elektrokol – toto odolné 29“ zapletené kolo staví na hliníkovém ráfku s ochranou proti proražení pláště a dalšími nejnovějšími technologiemi Mavic.
Odolný ráfek a snížené riziko defektu.
Ráfky s technologií PFP (Pinch Flat Protection) disponují rozšířenou vrchní částí boční stěny, což přišpívá eliminaci poškození pláště a následnému defektu. Extra pevný ráfek (ASTM 5) představuje jistotu i v tom nejnáročnějším terénu.
Speciálně navrženo pro potřeby e-biků
Ráfek s vnitřní šířkou 30 mm poskytuje tuhost a preciznost v zatáčkách. Vyvinuto s ohledem na zvýšené nároky plynoucí z použití elektropohonu. 28 třikrát křížených drátů dodává boční tuhost.
Uživatelsky nejpřívětivější bezdušový systém
Celistvá vnitřní stěna ráfku zaručuje snadnou instalaci a výměnu bezdušového pláště a také zvyšuje tuhost a odolnost.
Ráfek
- Materiál: Maxtal S6000 Alu
- Plášť: UST Tubeless a plášť s duší
- Vnitřní šířka: 30 mm
- Hookless profil
- povrchová úprava Black Shield (chrání váš ráfek před oděrkami a škrábanci)
- ETRTO velikost 29: 622x30TC
- Asymetrický design ráfku
- Redukce hmotnosti: ISM
- Pinch Flat Protection technologie pro ochranu před defektem /
- bezdušová technologie Fore bez použití pásky
- technologie svařování SUP
Náboj
- V nabídce 2 verze pro uchycení brzdového kotouče: center lock nebo 6 děr
- Osy: přední 15X110 Boost ; zadní 12X148 Boost
- ořech s technologií Instant Drive 360
- automatické vymezení průmyslových ložisek QRM Autor
Dráty
- Materiál: ocel
- Tvar: přímo tažené, ploché, dvakrát zeslabované
- Niple: integrované prostřednictvím Technologie Fore
- Počet: 24 přední i zadní
- Výplet: přední radial, zadní 2x křížené, bezkontaktní
- Výplet: přední i zadní 2x křížené, bezkontaktní
Hmotnost páru 2070g
Pro delší životnost kol Mavic doporučuje, aby celková hmotnost jezdce i s kolem nepřesahovala 180 kg
ASTM CATEGORIE 5 : GRAVITY RIDING FOCUSED ON THE DESCENT
Doporučená šíře pláště: 60mm až 76 mm (2.35″ až 3.0″)
Mavic
Firma Mavic je výrobce zapletených kol, ráfků plášťů, cyklistických komponentů, treter, helem a oblečení. Mavic jako první začal využívat technologii UST pro bezdušové pláště.
Nyní má od středních modelů všechny kola přizpůsobena pro bezdušové pláště, u nižších modelů je potřeba dokoupit bezdušovou pásku a UST ventilky.
Mavic má široké zastoupení MTB zapletených kol:
- pro cross country a maraton Mavic Crossride, Mavic Crossmax,
- pro enduro jezdce model Mavic XA s širším ráfkem,
- pro enduro a sjezd model Mavic Demax.
Pro silniční kola má Mavic také velké zastoupení:
- základní model Mavic Aksium,
- závodní model Mavic Ksyrium nebo s vyšším ráfkem Mavic Cosmic,
- nejvyšší model Mavic R-SYS,
- pro speciály na časovku, triatlon vyrábí Mavic Comete,
- Novinkou jsou pro gravel bike Mavic Allround.
Mavic je dlouholetým sponzorem nejslavnějšího cyklistického závodu Tour de France.
Francie má u cyklistické veřejnosti dva výrazné body - Tour de France a Mavic. Oba tyto podniky spojuje světová popularita a oba jsou nesmazatelně spojeny se žlutou barvou. I když tomu tak nebylo vždy, kořeny společnosti Mavic sahají až do roku 1889, kdy bratři Vielle založili firmu Etablissements Métallurgiques du Rhône. A Charles Idoux a Lucien Chanel firmu Idoux & Chanel’s Manufactory of Articlesfor Velocipedes. Jedni uměli prodávat a opravovat kola, druzí se vyznali v niklování. Měli však společného prezidenta Henryho Gormanda, který oba podniky spojil pod jednotný název Mavic. Logo Mavic se objevuje v roce 1923. Jedná se o kruh s červeným okrajem a nápisem ve žlutém poli. Ve dvacátých letech byly kruhová loga, velmi oblíbeny.
V roce 1934 Mavic vyrábí převratné hliníkové ráfky. Testování se ujímá francouzský jezdec Antonin Magne. Nové ráfky provází velké utajení, proto jsou natřeny do barev dřeva, oproti ostatním na trhu, které mají běžně 1200 gramů a tyto mají pouhých 750 g. V tom samém roce na nich Magne vyhrává Tour de France. Ve vyostřené době roku 1945 se mění i logo firmy. Z kruhového tvaru přechází do kosočtverce, ten provází Mavic dlouhá léta. Až v roce 1973, který byl plný změn, je logo vyměněno za tvar diamantu. Mavic přichází na závodu Paris-nice s prvním servisním autem ve žluté barvě. Mavic zaměřuje své studie především k aerodynamice svých produktů, protože ví, že tudy vede cesta pro zvýšení výkonů u sportovců. V roce 1975 Mavic představuje první ráfek pro pláště. Na jeho vývoji Mavic spolupracoval s firmou Michelin. Když v roce 1989 vyhrává Greg Lemond Tour de France poslední jízdou proti chronometru o osm vteřin, za jeho úspěchem stojí i Mavic s plným diskem. Tyto disky se používají na každých rovinatých časovkách i v dnešních dobách. V devadesátém čtvrtém roce Mavic představuje svůj model silničních kol Cosmic, které se vyrábí jak v hliníkovém, tak v karbonovém provedení. O dva roky později je následují i mtb kola Crossmax. V roce 1996 firma Mavic zatím naposledy změní své logo na elipsu, aby o tři roky později představila světu první bezdušová kola Crossmax UST. Společně s tím mění uchycení niplů na závit přímo v ráfku. V roce 2007 Mavic přichází s konceptem R-Sys, který spočívá v uchycení dutých karbonových paprsků do ráfku. Od tohoto systému Mavic postupně odešel. Pro následující rok 2019 je hlavní vizí společnosti Mavic opuštění praporkového systému v nábojích a nahrazení zubatkovým systémem. Ten se vyznačuje větší spolehlivostí.
V současné době logo Mavic nenosí pouze zapletená kola, ale ucelená řada výrobků od oblečení, treter, pedálů až po přilby. Mavic vás tedy dokáže vybavit od hlavy až k patě a doufá, že pohyb s výrobky Mavic bude radostí. Vždyť tato společnost podporuje řadu profesionálních i amatérských celků. Bez jejich servisních aut si už světové grand tour ani nedokážeme představit. Mavic je tady pro každého, kdo miluje pohyb na kole.
Diskuze
Zatím žádný příspěvek
Recenze
Petr
Líbí se mi
cena/výkon nosnost celku 180 kg
Parametry
Výška ráfku | 22 mm |
Materiál ráfku | Alu |
ASTM (použití) | 5 - nejtěžší terén - Downhill, E-bike |
Vnitřní šířka ráfku | 30 mm |
Výrobce | Mavic |
Najdete v těchto kategoriích
Máte otázky k tomuto produktu? Zeptejte se zde v diskuzi.
Zatím nikdo nepřišel do diskuze. Buďte .