Maxxis Dissector plášť - 29 x 2.4, WT, Tubeless Ready, kevlar, 3C Maxx Grip, DoubleDown
skladem u dodavatele
Maxxis Dissector plášť - 29 x 2.4, WT, Tubeless Ready, kevlar, 3C Maxx Grip, DoubleDown
Maxxis Dissector je rychlý enduro plášť navržený australskou DH hvězdou Troyem Brosnanem. Tento všestranný plášť byl vyvinut pro optimální kombinaci nízkého valivého odporu a nejlepší přilnavosti v zatáčkách. Ačkoli je primárně určen pro zadní kolo, může být použit i na předním kole, v závislosti na povrchu. Maxxis Dissector je oblíbený mezi enduro jezdci díky své schopnosti rychlé jízdy, přesnému řezání zatáček a možnosti snadného zpomalení, když je to potřeba. Pokud hledáte spolehlivý plášť pro vaše enduro dobrodružství, mrkněte na Maxxis Dissector.
3C MaxxGrip je speciální typ pryže, který používají některé pláště pro horská kola. Tato pryž má velmi měkkou směs, která zajišťuje vynikající přilnavost a trakci na sjezdových tratích. Pláště vybavené směsí 3C MaxxGrip mají na boku 3C MG. Jsou vhodné pro jízdu na různých površích, jako je hlína, kameny, kořeny nebo sníh. Pokud hledáte plášť pro své horské kolo, který vám zajistí maximální kontrolu a jistotu v náročných podmínkách, směs 3C MaxxGrip je správnou volbou.
Bezdušové pneumatiky přinášejí jezdci mnoho výhod. Možnost jezdit s nižším tlakem vzduchu, což zlepšuje trakci a poskytuje nižší valivý odpor ve srovnání s pneumatikami s duší. Menší je i šance na defekt, protože zkrátka neobsahují duši. Bezdušové pneumatiky Maxxis jsou označeny písmeny „TR“ na boku. Vyžadují použití tekutého těsnícího prostředku (tmelu) k udržení tlaku. Tekuté těsnící prostředky mají navíc tu výhodu, že utěsňují malé dírky.
- Ideální pro suché, rychlé tratě
- Tubeless ready
- Široké provedení optimalizované pro 30 – 35 mm široké ráfky
- TPI 120
- Kevlarová patka
- Směs 3C MaxxGrip
- DoubleDown
- Hmotnost 1206g (+/-10%)
- Vhodný pro enduro
Maxxis
Společnost Maxxis vznikla roku 1967 a to jako výrobce cyklistických plášťů na Tchaj-wanu. Postupem času začal Maxxis vyrábět pneumatiky i pro motocykly, automobily, nákladní automobily, ATV, zahradní traktory aj. Nyní má společnost více než 22 000 zaměstnanců, pobočky v Číně, Thajsku, Vietnamu, USA, Kanadě, Velké Británii, Německu, Japonsku, Holandsku a Dubaji. Své zboží expeduje do 170ti zemí světa a v roce 2017 tvořila obrat větší než 2 miliardy amerických dolarů. Technologie je nedílnou součástí výroby. Své testovací centra má Maxxis v USA, Holandsku, Číně a na Taiwanu a každé zařízení je vybaveno nejmodernějším vybavením.
Pro své pneumatiky Maxxis využívá technologie, jako jsou Silk Worm a Silk Worm 2. Jedná se o hedvábí z Bource Morušového, které je přidáváno jako vrstva do běhounu.
- Silk Shield, chrání proti proražení boky plášťů.
- Kevlar Inside je vrstva kevlaru pod běhounem pláště, který v různých tloušťkách chrání plášť proti proražení.
- Kompozitní kevlar K2 se přidává do vybraných modelů a poskytuje lepší ochranu než standartní kevlar.
- Maxx Shield představuje kompletní ochranu pláště před proražením, na jeho výrobě byly použity technologie Silk Worm, Silk Shield a Kevlar K2.
- Ebike - novinka od Maxxisu, vyvinutá pro elektrická kola a jejich specifické nároky - především hmotnost.
- Exo je speciální hustá tkanina, která je extrémně odolná proti oděru. Je zároveň lehká a vysoce flexibilní.
- Exo+ kombinuje technologii Exo a Silk Shield.
- Tubeless ready technologie umožňuje absenci duše. Maxxis tuto technologii dokáže uplatnit na svých mtb i silničních pláštích.
V portfoliu Maxxis dnes nalezneme pneumatiky pro silniční cyklistiku, mtb, bmx, cyklokros, městská kola a elektrokola. Za svou historii získala značka mnoho ocenění a má i vlastní certifikaci ISO 9001 a 14001. Poslání Maxxisu je, dodávat na trh co nejkvalitnější produkty a vytvořit tak síť spokojených a oddaných zákazníků.
Diskuze
Zatím žádný příspěvek
Recenze
Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení. Přidejte první
Parametry
Provedení pláště | Tubeless Ready - s tmelem bezdušový |
Výrobce | Maxxis |
Najdete v těchto kategoriích
Máte otázky k tomuto produktu? Zeptejte se zde v diskuzi.
Zatím nikdo nepřišel do diskuze. Buďte .