Stav vyřízení objednávky
Pokud jste registrovaný zákazník zjistíte stav vyřízení Vaší objednávky v sekci mé objednávky.
Pokud byla objednávka vytvořena bez registrace přišel Vám v rámci prvního informačního mailu odkaz pro sledování stavu Vaší objednávky.
Je možné využít tento odkaz. Po zadání čísla objednávky a opsání kódu bude zobrazeno v jakém stavu se daná objednávka nachází.
Proces objednávky je rozdělen do několika kroků.
1) Přijato - objednávka byla úspěšně uložena, Vám přišel mail s její rekapitulací a čeká na naše zpracování
2) Čekáme na Vás - Čeká na Vaší platbu. Nebo pokud není některá položka z Vaší objednávky skladem napíšeme kdy bude, případně Vás kontaktujeme ohledně dalšího postupu, objednávku je možné editovat podle postupu zde.
3) Čekáme na zboží - Vaše objednávka čeká na položku od našeho dodavatele
4) Objednávka je kompletní - Vaše objednávka je kompletní "už jen zabalit"
5) Zabaleno, expedujeme - Vaše zásilka je již zabalena, přepravuje se na depo přepravce
6) Odesláno - zásilka byla odeslána, na mail Vám přijde číslo balíku.
7) Připraveno k předání - objednávka je kompletní a je připravena na vyzvednutí (v případě, že zákazník zvolil možnost osobního předání)