99 % spokojených
zákazníků
Levnější poštovné?
Přihlaste se do kupkolo klubu
Expresní doručení
do 1–2 pracovních dní
Zapletená kola CAMPAGNOLO Scirocco C19 DB plášťová, přední + zadní kolo
Vyberte variantu
Doporučená cena výrobcem: 11 790 Kč -59%
Ihned k odeslání od 89 Kč, u vás doma již 19.6.
Zapletená kola CAMPAGNOLO Scirocco C19 DB plášťová, přední + zadní kolo
skladem 2 ks
Zapletená silniční kola Campagnolo Scirocco C19 plášťová DB centerlock, rychloupínák
Nový typ kol pro modelový rok od firmy Campagnolo, které jsou určené pro použití s kotoučovými brzdami. Tento model kol vychází z modelu SCIROCCO 35, nicméně z důvodu použití kotoučových brzd došlo ke kompletnímu přepracování nábojů a s tím spojeného způsobu zapletení. Inženýři firmy Campagnolo odvedli skvělý kus práce, jehož výsledkem jsou kola určená pro široké použití. Kola nabízejí vysokou spolehlivost, tuhost, skvělý chod nábojů a nízkou hmotnost.
Nová zapletená kola SCIROCCO C19 DB patří do kategorie lehkých, duralových, plášťových kol se středním profilem ráfku a novou šířkou ráfku 19mm (vnitřní rozměr) / 23,5mm (vnější rozměr). I přes svoji šířku tato kola nabízejí výborné aerodinamické vlastnosti (obvzláště s použitím plášťů o šíři 25 nebo 28 mm). I model SCIROCCO C19 DB je vybaven technologií ráfku a výpletu MEGA G3 jako vyšší modely Zonda či Shamal. Díky kombinaci faktorů nízké váhy, středního profilu mají tato kola vynikající setrvačné vlastnosti.
Kola jsou připravena pro uchycení brzdových kotoučů AFS (Cental Lock). Pro dotažení závěrné matice brzdového kotouče použijte přípravek UT-BB130.
Zapletená kola Campagnolo nabízejí vždy ty nejnovější technologie. Níže naleznet soupis těch, které jsou použity u modelu SCIROCCO C19 DB.
- DYNAMIC BALANCE - vyvážení ráfku, které kompenzuje jeho nevyváženost způsobenou ventilkovým otvorem
- 35 mm RIM PROFILE - ráfek vysoký 35 mm je ideálním kompromisem mezi nízkým a vysokým ráfkem zapletených kol, kola s tímto ráfkem si zachovávají dobré akcelerační vlastnosti a zároveň jsou dobře ovladatelné i při silném bočním větru
- RIM C19 - ráfky s vnitřním rozměrem 19mm / vnějším rozměrem 23,5mm (C19) lze použít pro širší pláště (až do šířky 62mm)
- 2-Way Fit Ready - ráfky s tímto označením lze jednoduše (za použití kompatibilních plášťů) konvertovat pro použití s bezdušovými plášti (například Schwalbe Pro One TL-Easy)
- MEGA G3 SPOKE PATTERN -zajišťuje stejnoměrné napětí výpletu pravé a levé strany zadního kola, snižuje hodnotu předpětí výpletu, zvyšuje torzní tuhost kol a s ní související přenos energie, eliminuje vznik vibrací a to i u jezdců s vyšší hmotností
- SPOKES WITH AERODYNAMIC PROFILE - aero výplet z nerezové oceli dává kolům výborné aerodinamické vlastnosti a umožňuje efektivnější přenos síly, rozdílný průměr drátů zajišťuje dosažení požadovaného předpětí výpletu s rovnoměrným zatížením jednotlivých drátů
- ALUMINIUM AXLE HH12 - duralové oversize osy nábojů určené pro pevné osy zvyšují torzní tuhost kol a snižují váhu nábojů na nejnižší možnou úroveň
- ALUMINIUM HUB BODY - těla nábojů kol z duralu zvyšují torzní tuhost kol a snižují váhu nábojů
- OVERSIZE FLANGE - zadní náboj s vysokou přírubou zvyšuje torzní tuhost kola a zvyšuje jeho schopnost zrychlit
- SEALED BEARINGS - náboje kol jsou osazeny průmyslovýmo ložisky která zajišťují vysokou životnost a nízké servisní náklady
Kola jsou vhodná pro hobby jezdce, amatérské závodníky či pro tréninkové účely.
POZOR: zapletená kola se širším ráfkem (C19) lze osazovat plášti o minimální šíři 25 mm!!!
Kola jsou vhodná především pro amatérské závodníky, či náročné hobby jezdce.
Uchycení kola rychloupínáky, z předního kola lze vyndat redukci pro 12x100.
Pro předělání zadního kola na pevnou osu nutnos dokoupit redukci RM16-TA12142
Balení obsahuje:
- rychloupínáky
- bezdušové ventilky (pro bezdušové použití nutné dokoupit bezdušovou pásku)
- dušová páska v ráfku
Základní technické údaje
Hmotnost předního kola | 819 g |
Hmotnost zadního kola | 920 g |
Hmotnost páru kol | 1739 g |
Materiál ráfku | Alu |
Výška předního ráfku | 33 mm |
Výška zadního ráfku | 33 mm |
Šířka ráfku | C19 |
Minimální/maximální šíře pláště | 25x622 |
Počet drátů předního kola | 21/G3 |
Počet drátů zadního kola | 21/G3 |
Materiál drátů | nerezová ocel |
Typ drátů | kulaté |
Materiál náboje | Alu |
Typ ložiska | průmyslové |
Materiál ložiska | ocelové |
Typ ořechu | Campagnolo 9,10,11,12s |
Typ závitu | plášťová, kotoučové brzdy AFS (Cental Lock), HH12 |
CAMPAGNOLO
Ve dvacátých letech minulého století cyklisté neznali přehazovačky. Celý systém probíhal tak, že cyklista dojel pod kopec, tam uvolnil zadní kolo, otočil na lehčí pastorek, na kterém se snažil vyšlapat dané stoupání.
Píše se rok 1927, přesněji 11 listopadu. Tullio Campagnolo přijíždí pod kopec Croce d’Aune. Má však tak zmrzlé prsty, že se mu zadní kolo nedaří rozdělat. V dalších letech si dává za cíl tento problém překonat, a jak slíbil, tak činí. Firma Campagnolo vzniká v roce 1933 v italské Vincenze. Tulio ve svých závodnických letech získal více jak 135 patentů např. za pákovou přehazovačku nebo za výrobu rychloupínáku.
Na konci padesátých let Campagnolo začíná vyrábět díly pro automobilový průmysl. Hořčíkovými koly pro sportovní vozy zásobovali například Ferrari, Alfa Romeo, Maserati a Lamborghini. Od roku 1969 vyrábí šasi pro americkou společnost Nasa. Campagnolo spolupracuje na výrobě kol s Colnagem a Eddy Merxem, který v roce 1972 vytváří právě s komponenty Campagnolo světový rekord v hodinovce.
Úspěšná 70. a 80. léta však narušuje úspěch firmy Shimano, který vydává první díly pro MTB kola. Campagnolo se snaží odpovědět se sadami Euclid, Centaur a Olympus, avšak neúspěšně. Sady jsou těžké, komplikované a drahé. Od roku 1994 Campagnolo vzdává snahu o MTB součástky a profiluje se jako čistě silničářská firma. Na konci devadesátých let Campagnolo začíná využívat pro výrobu svých dílů titan a karbon. V roce 2004 přichází na trh s klikami Compact Drive. Tyto kliky se vyznačují větším rozsahem převodů 50-34 a 50-36. Další významný krok zavedl ve spojení klik Ultra Torque využívajícího Hirthova spoje. Dále byly představeny sady Super Record, Record a Chorus v provedení pro 11 převodů. Jen o rok později představuje Campagnolo elektronické sady EPS.
Diskuze
Zatím žádný příspěvek
Recenze
Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení. Přidejte první
Parametry
Ráfek | Plášťový |
Výška ráfku | 33 mm |
Materiál ráfku | Alu |
ASTM (použití) | 1 - Silniční kola |
Vnitřní šířka ráfku | 19 mm |
Výrobce | CAMPAGNOLO |
Najdete v těchto kategoriích
Máte otázky k tomuto produktu? Zeptejte se zde v diskuzi.
Zatím nikdo nepřišel do diskuze. Buďte .