99 % spokojených
zákazníků
Levnější poštovné?
Přihlaste se do kupkolo klubu
Expresní doručení
do 1–2 pracovních dní
Zapletená silniční kola Campagnolo BORA ONE 50 AC3, červená - plášťová
Zapletená silniční kola Campagnolo BORA ONE 50 AC3, červená - plášťová
nedostupné
Zapletená silniční kola Campagnolo Bora One 50 AC3
Campagnolo BORA ONE 50 AC3 – předností těchto skvělých zapletených celokarbonových kol je především 50 mm vysoký, ručně vyráběný, ráfek. Tato kola umí vyhrávat do kopce a stejně tak i ve sprintu. Šířka ráfku 24,5 mm (oproti původním 20 mm) výrazně zvyšuje komfort jízdy. Díky vysokým ráfkům a zvýšeným přírubám nábojů kola zároveň poskytují vysokou torzní tuhost a zrychlení. Grafika kol (polepy) je umístěna pod finální povrchovou úpravou ráfku. Umístění pod finální vrstvu dodává polepům vysokou mechanickou odolnost, včetně odolnosti vůči UV záření.
Přední kolo je zapleteno radiálním výpletem a G3 výplet je použit u kola zadního. Duralové náboje obou kol jsou osazeny USB věnečkovými keramickými ložisky, která výrazně redukují tření ložisek nábojů.
Novinkou je zcela nová úprava brzdové plochy ráfku s označením AC3 (All Condition Carbon Control). Tato nová úprava brzdové plochy zvýšila brzdný účinek kol za mokra o neuvěřitelných 47% a za suchých podmínek o 3%. Další technickou úpravou je změna rádiusu v nejvyšším bodě ráfku na rozměr 5,5 mm. Tato úprava umožnila vylepšit již tak skvělé aerodinamické vlastnosti těchto zapletených kol.
- FULL CARBON RIM 24,2 mm - plášťový/galuskový ráfek široký 24,2 mm v kombinaci s novým standardem plášťů/galusek nabízí vysokou míru komfortu a aerodinamiky společně s extrémně vysokou tuhostí a schopností kol rychle reagovat na změny tempa
- EXCLUSVE RIM PRINTING SYSTEM - nový způsob povrchové úpravy nabízí jasnější barvy potisků kol, jejich barevnou stálost a odolnost proti mechanickému poškození (potisky kol jsou kryty tenkou vrstvou ochranného laku)
- 3DIAMANT BRAKE SURFACE TREATMENT - unikátní proces úpravy brzdové plochy ráfku výrazně prodlužuje jeho životnost a zvyšuje brzdný účinek jak za suchého počasí, tak i v dešti. Díky této nové úpravě je průběh přenosu brzdné síly na ráfek jemnější a jezdci dává pocit vysoké kontroly
- DYNAMIC BALANCE - vyvážení ráfku, které kompenzuje jeho nevyváženost způsobenou ventilkovým otvorem
- MOMAG - odstraňuje u plášťových kol nutnost použití pásky pod duše (plocha ráfku pod duší je zcela hladká s jedinám otvorem pro ventilek)
- SPOKES ANTI-ROTATION SYSTEM - zajišťuje drát v optimální aerodinamické poloze
- SELF LOCKING NIPPLES - díky "samozamykací" poloze niplí umožňuje vycentrování na odpovídající předpětí bez nutnosti dalšího centrování
- G3 SPOKE PATTERN - zajišťuje stejnoměrné napětí výpletu pravé a levé strany zadního kola, snižuje hodnotu předpětí výpletu, zvyšuje torzní tuhost kol a s ní související přenos energie, eliminuje vznik vibrací a to i u jezdců s vyšší hmotností
- DRSC (DIRECTIONAL RIM-SPOKE COUPLING) - unikátní technologie zajišťující správné usazení drátu do náboje/niplí do ráfku. Umožňuje správné vycentrování s identikým předpětím výpletu po celém obvodu kol
- AERO SPOKES - aero výplet z nerezové oceli dává kolům výborné aerodinamické vlastnosti, vysokou životnost a umožňuje efektivnější přenos síly
- ALUMINIUM HUB BODY - těla nábojů kol z duralu zvyšují torzní tuhost kol a snižují váhu nábojů na nejnižší možnou úroveň
- ALUMINIUM AXLE - duralové oversize osy nábojů zvyšují torzní tuhost kol a snižují váhu nábojů na nejnižší možnou úroveň
- USB CERAMIC BALL BEARINGS - keramické kuličky věnečkového ložiska snižují tření v náboji, zajišťují jeho jemnější chod společně s vysokou životností
- CUP AND CONES BEARINGS - kuličková věnečková ložiska ve spojení s konusy nabízejí jednoduchou údržbu, ještě jednodušší seřízení a dlouhou životnost
- OVERSIZE FLANGE - zadní náboj s vysokou přírubou zvyšuje torzní tuhost kola a zvyšuje jeho schopnost zrychlit
- AC3 (All Condition Carbon Control) - povrchová úprava brzdné plochy, která výrazně zvyšuje (obvzláště za mokra) účinnost brzd
UPOZORNĚNÍ: karbonový ráfek vyžaduje použití speciálních brzdových špalíků BR-BO500, které jsou součástí balení.
POZOR: zapletená kola se širším ráfkem lze osazovat plášti o minimální šíři 25 mm!!!
Balení obsahuje: kola + rychloupínací táhla + 2ks obalů + drobné příslušenství
- Hmotnost předního kola 655 g
- Hmotnost zadního kola 830 g
- Hmotnost páru kol 1485 g (bez RÚ táhel)
- Materiál ráfku karbon
- Výška předního ráfku 50 mm
- Výška zadního ráfku 50 mm
- Šířka ráfku 24,2 mm
- Počet drátů předního kola 18
- Počet drátů zadního kola 21/G3
- Materiál drátů nerezová ocel
- Typ drátů aero, dvojitě zeslabované
- Materiál náboje alu
- Typ ložiska věnečkové
- Materiál ložiska USB keramické ložisko
- Typ ořechu Campagnolo, Shimano
- Kompatibilita pro kazety 9s, 10s, 11s, 12s
- Typ plášťová
CAMPAGNOLO
Ve dvacátých letech minulého století cyklisté neznali přehazovačky. Celý systém probíhal tak, že cyklista dojel pod kopec, tam uvolnil zadní kolo, otočil na lehčí pastorek, na kterém se snažil vyšlapat dané stoupání.
Píše se rok 1927, přesněji 11 listopadu. Tullio Campagnolo přijíždí pod kopec Croce d’Aune. Má však tak zmrzlé prsty, že se mu zadní kolo nedaří rozdělat. V dalších letech si dává za cíl tento problém překonat, a jak slíbil, tak činí. Firma Campagnolo vzniká v roce 1933 v italské Vincenze. Tulio ve svých závodnických letech získal více jak 135 patentů např. za pákovou přehazovačku nebo za výrobu rychloupínáku.
Na konci padesátých let Campagnolo začíná vyrábět díly pro automobilový průmysl. Hořčíkovými koly pro sportovní vozy zásobovali například Ferrari, Alfa Romeo, Maserati a Lamborghini. Od roku 1969 vyrábí šasi pro americkou společnost Nasa. Campagnolo spolupracuje na výrobě kol s Colnagem a Eddy Merxem, který v roce 1972 vytváří právě s komponenty Campagnolo světový rekord v hodinovce.
Úspěšná 70. a 80. léta však narušuje úspěch firmy Shimano, který vydává první díly pro MTB kola. Campagnolo se snaží odpovědět se sadami Euclid, Centaur a Olympus, avšak neúspěšně. Sady jsou těžké, komplikované a drahé. Od roku 1994 Campagnolo vzdává snahu o MTB součástky a profiluje se jako čistě silničářská firma. Na konci devadesátých let Campagnolo začíná využívat pro výrobu svých dílů titan a karbon. V roce 2004 přichází na trh s klikami Compact Drive. Tyto kliky se vyznačují větším rozsahem převodů 50-34 a 50-36. Další významný krok zavedl ve spojení klik Ultra Torque využívajícího Hirthova spoje. Dále byly představeny sady Super Record, Record a Chorus v provedení pro 11 převodů. Jen o rok později představuje Campagnolo elektronické sady EPS.
Diskuze
Zatím žádný příspěvek
Recenze
Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení. Přidejte první
Parametry
Ráfek | Plášťový |
Výrobce | CAMPAGNOLO |
Najdete v těchto kategoriích
Máte otázky k tomuto produktu? Zeptejte se zde v diskuzi.
Zatím nikdo nepřišel do diskuze. Buďte .