99 % spokojených
zákazníků
Levnější poštovné?
Přihlaste se do kupkolo klubu
Expresní doručení
do 1–2 pracovních dní
Zapletená silniční kola Campagnolo BORA WTO 45 DB, Dark, 2WF, N3W, plášťová
Zapletená silniční kola Campagnolo BORA WTO 45 DB, Dark, 2WF, N3W, plášťová
na dotaz
Zapletená silniční kola Campagnolo BORA WTO 45 DB, Dark, 2WF, N3W, plášťová
BORA WTO 45 2WF N3W DB – zapletená kola určena pro kotoučové brzdy se skvělými aerodynamickými vlastnostmi (pojmenování kol WTO je akronym slov WIND TUNEL OPTIMIZED, který vypovídá o prostředí, ve kterém inženýři firmy Campagnolo tato kola vyvíjeli). Další akronym 2WF (2 WAY FIT) poukazuje na to, že kola lze použít jak se standardními, tak i bezdušovými plášti a to bez jakékoliv další úpravy.
Kola jsou komatibilní s bezdrátovou elektronickou sadou Campagnolo Super Record EPS DB WRL.
Neoddiskutovatelnou předností těchto skvělých zapletených kol je 45 mm vysoký, ručně vyráběný, celokarbonový ráfek. Právě z důvodu své výšky 60 mm jsou tato kola skvělou volbou pro silové a agresivní jezdcel. Díky šířce ráfku jsou kola ideální v kombinaci s plášti o šířce 28 či 25mm (minimální šířka pláště pro tento typ kol je 23mm).Vysoký profil ráfku poskytuje kolům nekompromisní torzní tuhost a zrychlení.
Grafika kol (polepy) je umístěna pod finální povrchovou úpravou ráfku. Umístění pod finální vrstvu dodává polepům vysokou mechanickou odolnost, včetně odolnosti vůči UV záření.
Přední i zadní kolo je zapleteno G3 výpletem. Duralové náboje obou kol jsou osazeny USB věnečkovými keramickými ložisky, která výrazně redukují tření ložisek nábojů.
Další technickou úpravou je změna rádiusu v nejvyšším bodě ráfku na rozměr 5,5 mm. Tato úprava umožnila vylepšit již tak skvělé aerodynamické vlastnosti těchto zapletených kol.
Zapletená kola Campagnolo nabízejí vždy ty nejnovější technologie. Níže naleznete soupis těch, které jsou použity u modelů BORA WTO DB 2WF.
- FULL CARBON RIM 26,5 mm - plášťový ráfek široký 26,5 mm v kombinaci s plášti o šířce 28 či 25 mm nabízí vysokou míru komfortu a aerodynamiky společně s extrémně vysokou tuhostí a schopností kol rychle reagovat na změny tempa
- Super Record EPS DB WRL kompatibilní
- EXCLUSVE RIM PRINTING SYSTEM - nový způsob povrchové úpravy nabízí jasnější barvy potisků kol, jejich barevnou stálost a odolnost proti mechanickému poškození (potisky kol jsou kryty tenkou vrstvou ochranného laku)
- DYNAMIC BALANCE - vyvážení ráfku, které kompenzuje jeho nevyváženost způsobenou ventilkovým otvorem
- 2WF - kola umožňují použití jak standardních plášťů, tak i plášťů bezdušových
- MOMAG - odstraňuje u plášťových kol nutnost použití pásky pod duše (plocha ráfku pod duší je zcela hladká s jediným otvorem pro ventilek)
- SPOKES ANTI-ROTATION SYSTEM - zajišťuje drát v optimální aerodynamické poloze
- SELF LOCKING NIPPLES - díky "samozamykací" poloze niplí umožňuje vycentrování na odpovídající předpětí bez nutnosti dalšího centrování
- G3 SPOKE PATTERN - zajišťuje stejnoměrné napětí výpletu pravé a levé strany zadního kola, snižuje hodnotu předpětí výpletu, zvyšuje torzní tuhost kol a s ní související přenos energie, eliminuje vznik vibrací a to i u jezdců s vyšší hmotností
- DRSC (DIRECTIONAL RIM-SPOKE COUPLING) - unikátní technologie zajišťující správné usazení drátu do náboje/niplí do ráfku. Umožňuje správné vycentrování s identickým předpětím výpletu po celém obvodu kol
- AERO SPOKES - aero výplet z nerezové oceli dává kolům výborné aerodynamické vlastnosti, vysokou životnost a umožňuje efektivnější přenos síly
- ALUMINIUM HUB BODY - těla nábojů kol z duralu zvyšují torzní tuhost kol a snižují váhu nábojů na nejnižší možnou úroveň
- ALUMINIUM AXLE - duralové oversize osy nábojů zvyšují torzní tuhost kol a snižují váhu nábojů na nejnižší možnou úroveň
- USB CERAMIC BALL BEARINGS - keramické kuličky věnečkového ložiska snižují tření v náboji, zajišťují jeho jemnější chod společně s vysokou životností
- CUP AND CONES BEARINGS - kuličková věnečková ložiska ve spojení s kónusy nabízejí jednoduchou údržbu, ještě jednodušší seřízení a dlouhou životnost
- OVERSIZE FLANGE - zadní náboj s vysokou přírubou zvyšuje torzní tuhost kola a zvyšuje jeho schopnost zrychlit
Náboje kol jsou připraveny pro uchycení AFS kotouče. Pro dotažení závěrné matice brzdového kotouče použijte přípravek UT-BB130.
Přední náboj je osazen dutou osou HH 12 o délce 100 mm. Zadní náboj dutou osou HH 12 o délce 142 mm.
POZOR: tato zapletená kola lze osazovat plášti o minimální šíři 23 mm!!!
KOMPATIBILNÍ OŘECHY: tento model zapletených kol je osazován ořechem typu N3W. V základním provedení jsou kola dodávána s ořechem N3W CAMPAGNOLO (pro kazety Campagnolo 11s, 12s a 13s). Kola je však možné zakoupit též s ořechem N3W SHIMANO (pro kazety Shimano HG 10s, 11s a 12s) a s ořechem N3W XDR (pro kazety Sram 12s). Kola jsou dodávána s ořechem Campagnolo N3W.
Balení obsahuje:
- přepravní vaky na kola
- drobné příslušenství
UPOZORNĚNÍ: kola jsou komatibilní s bezdrátovou elektronickou sadou Campagnolo Super Record EPS DB WRL.
Základní technické údaje
Hmotnost páru kol | 1506 g |
Materiál ráfku | karbon |
Výška předního ráfku | 45 mm |
Výška zadního ráfku | 45 mm |
Šířka ráfku | 26,1 mm |
Minimální šíře pláště | 23 mm |
Počet drátů předního kola | 24, výplet G3 |
Počet drátů zadního kola | 24, výplet G3 |
Materiál drátů | nerezová ocel |
Typ drátů | ultra aero, dvojitě zeslabované |
Materiál náboje | dural |
Typ ložiska | věnečkové |
Materiál ložiska | USB keramické |
Typ ořechu | N3W |
Kompatibilita | Campagnolo 9s/10s/11s/12s, Shimano HG 9s/10s/11s, Sram Splined 10s/11s, Sram XDR 12s. Upozornění: kazety pro ořech N3W musí mít malý pastorek s maximálním počtem 11 zubů. |
Max. nosnost zapletených kol | 120 kg (jezdec + kolo + příslušenství) |
Typ | disková, 2-Way-Fit plášťová bezdušová, plášťová |
CAMPAGNOLO
Ve dvacátých letech minulého století cyklisté neznali přehazovačky. Celý systém probíhal tak, že cyklista dojel pod kopec, tam uvolnil zadní kolo, otočil na lehčí pastorek, na kterém se snažil vyšlapat dané stoupání.
Píše se rok 1927, přesněji 11 listopadu. Tullio Campagnolo přijíždí pod kopec Croce d’Aune. Má však tak zmrzlé prsty, že se mu zadní kolo nedaří rozdělat. V dalších letech si dává za cíl tento problém překonat, a jak slíbil, tak činí. Firma Campagnolo vzniká v roce 1933 v italské Vincenze. Tulio ve svých závodnických letech získal více jak 135 patentů např. za pákovou přehazovačku nebo za výrobu rychloupínáku.
Na konci padesátých let Campagnolo začíná vyrábět díly pro automobilový průmysl. Hořčíkovými koly pro sportovní vozy zásobovali například Ferrari, Alfa Romeo, Maserati a Lamborghini. Od roku 1969 vyrábí šasi pro americkou společnost Nasa. Campagnolo spolupracuje na výrobě kol s Colnagem a Eddy Merxem, který v roce 1972 vytváří právě s komponenty Campagnolo světový rekord v hodinovce.
Úspěšná 70. a 80. léta však narušuje úspěch firmy Shimano, který vydává první díly pro MTB kola. Campagnolo se snaží odpovědět se sadami Euclid, Centaur a Olympus, avšak neúspěšně. Sady jsou těžké, komplikované a drahé. Od roku 1994 Campagnolo vzdává snahu o MTB součástky a profiluje se jako čistě silničářská firma. Na konci devadesátých let Campagnolo začíná využívat pro výrobu svých dílů titan a karbon. V roce 2004 přichází na trh s klikami Compact Drive. Tyto kliky se vyznačují větším rozsahem převodů 50-34 a 50-36. Další významný krok zavedl ve spojení klik Ultra Torque využívajícího Hirthova spoje. Dále byly představeny sady Super Record, Record a Chorus v provedení pro 11 převodů. Jen o rok později představuje Campagnolo elektronické sady EPS.
Diskuze
Zatím žádný příspěvek
Recenze
Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení. Přidejte první
Ráfek | Plášťový |
Výška ráfku | 45 mm |
Materiál ráfku | Carbon |
ASTM (použití) | 1 - Silniční kola |
Vnitřní šířka ráfku | 23 mm |
Výrobce: | CAMPAGNOLO |
Najdete v těchto kategoriích
Máte otázky k tomuto produktu? Zeptejte se zde v diskuzi.
Zatím nikdo nepřišel do diskuze. Buďte .