99 % spokojených
zákazníků
Levnější poštovné?
Přihlaste se do kupkolo klubu
Expresní doručení
do 1–2 pracovních dní
Zapletená silniční kola Campagnolo Zonda C17 DB QR 6B, plášťová
Zapletená silniční kola Campagnolo Zonda C17 DB QR 6B, plášťová
nedostupné
Zapletená silniční kola Campagnolo Zonda C17 DB QR 6B, plášťová
Jedná se o první řadu kol od firmy Campagnolo, které jsou určené pro použití s kotoučovými brzdami. Tento model kol vychází z modelu ZONDA C17, nicméně z důvodu použití kotoučových brzd došlo ke kompletnímu přepracování nábojů a s tím spojeného způsobu zapletení. Inženýři firmy Campagnolo odvedli skvělý kus práce, jehož výsledkem jsou kola určená pro široké použití. Kola nabízejí vysokou spolehlivost, tuhost, skvělý chod nábojů a nízkou hmotnost.
Nová zapletená kola ZONDA C17 DB patří do kategorie lehkých, duralových, plášťových kol se středním profilem ráfku a novou šířkou ráfku, zajišťující perfektní aerodinamické vlastnosti i při použití pláště o šíři 25 nebo 28 mm. I model C17 DB je vybaven technologií ráfku a výpletu MEGA G3 jako u modelu Shamal. Díky kombinaci faktorů nízké váhy, středního profilu mají tato kola vynikající setrvačné vlastnosti.
Kola jsou připravena pro uchycení brzdových kotoučů se 6-ti děrami.
Zapletená kola Campagnolo nabízejí vždy ty nejnovější technologie. Níže naleznete soupis těch, které jsou použity u modelu ZONDA C17 DB.
- MILING - odfrézování části plochy ráfků snižuje jejich obvodovou hmotnost a umožňuje dosažení extrémně vysokých hodnot zrychlení
- RDM - RIM DYNAMIC BALANCE - vyvážení ráfku, které kompenzuje jeho nevyváženost způsobenou ventilkovým otvorem
- ULTRA-FIT - umožňuje jednoduchou, rychlou a bezpečnou montáž plášťe
- MOMAG - odstraňuje nutnost použití pásky pod duše (plocha ráfku pod duší je zcela hladká s jedinám otvorem pro ventilek)
- DIFFERENTIATED RIM HEIGHT - rozdílná výška ráfku předního a zadního kola (26 mm / 30 mm)umožňuje přednímu kolu rychle reagovat a zadnímu co nejefektivněji využít jezdcou energii
- SPOKES ANTI-ROTATION SYSTEM - zajišťuje drát v optimální aerodinamické poloze
- MEGA G3 SPOKE PATTERN - zajišťuje stejnoměrné napětí výpletu pravé a levé strany zadního kola, snižuje hodnotu předpětí výpletu, zvyšuje torzní tuhost kol a s ní související přenos energie, eliminuje vznik vibrací a to i u jezdců s vyšší hmotností
- SPOKES WITH AERODYNAMIC PROFILE - aero výplet z nerezové oceli dává kolům výborné aerodinamické vlastnosti a umožňuje efektivnější přenos síly, rozdílný průměr drátů zajišťuje dosažení požadovaného předpětí výpletu s rovnoměrným zatížením jednotlivých drátů. PŘEDNÍ KOLO: na levé (brzdové) straně je umístěno 14 drátů vyrobených z nerezové oceli. Dráty jsou zeslabované (2mm / 1,6 mm / 2 mm). Na pravé straně náboje je umístěno 7 drátů. I tyto dráty jsou nerezové a zeslabované. ZADNÍ KOLO: na levé (brzdové) straně je umístěno 7 drátů vyrobených z nerezové oceli. Dráty jsou zeslabované (2mm / 1,6 mm / 2 mm). Na pravé straně náboje (U KAZETY) je umístěno 14 drátů. I tyto dráty jsou nerezové a zeslabované.
- NIPPLES - černé niple jsou opatřeny self-lock systémem, který zajišťuje, aby nedocházelo k jejich samovolnému povolování
- ALUMINIUM AXLE - duralové oversize osy nábojů zvyšují torzní tuhost kol a snižují váhu nábojů na nejnižší možnou úroveň
- ALUMINIUM HUB BODY - těla nábojů kol z duralu zvyšují torzní tuhost kol a snižují váhu nábojů
- OVERSIZE FLANGE - zadní náboj s vysokou přírubou zvyšuje torzní tuhost kola a zvyšuje jeho schopnost zrychlit
- CUP AND CONES BEARINGS - kuličková věnečková ložiska ve spojení s konusy nabízejí jednoduchou údržbu, ještě jednodušší seřízení a dlouhou životnost
- MICRO SETTING TECH - nový typ seřizovaní vůle středové osy/ložisek poskytuje nejpreciznější a nejjemnější možnost seřízení chodu středové osy kol
Kola jsou vhodná především pro amatérské závodníky, či náročné hobby jezdce.
Balení obsahuje:
- přední rychloupínací táhlo
- zadní rychloupínací tahlo
Hmotnost předního kola 786 g
Hmotnost zadního kola 889 g
Hmotnost páru kol 1675 g
Materiál ráfku dural
Výška předního ráfku 24 - 27 mm
Výška zadního ráfku 27 - 30 mm
Šířka ráfku 22 mm (vnější rozměr), 17 mm (vnitřní rozměr)
Počet drátů předního kola 21
Počet drátů zadního kola 21/MG3
Materiál drátů nerezová ocel
Typ drátů aero, dvojitě zeslabované
Materiál náboje dural
Typ ložiska věnečkové
Materiál ložiska ocelové
Typ ořechu Shimano
Kompatibilita pro kazety 9s, 10s, 11s
Typ plášťová, kotoučové brzdy 6B
CAMPAGNOLO
Ve dvacátých letech minulého století cyklisté neznali přehazovačky. Celý systém probíhal tak, že cyklista dojel pod kopec, tam uvolnil zadní kolo, otočil na lehčí pastorek, na kterém se snažil vyšlapat dané stoupání.
Píše se rok 1927, přesněji 11 listopadu. Tullio Campagnolo přijíždí pod kopec Croce d’Aune. Má však tak zmrzlé prsty, že se mu zadní kolo nedaří rozdělat. V dalších letech si dává za cíl tento problém překonat, a jak slíbil, tak činí. Firma Campagnolo vzniká v roce 1933 v italské Vincenze. Tulio ve svých závodnických letech získal více jak 135 patentů např. za pákovou přehazovačku nebo za výrobu rychloupínáku.
Na konci padesátých let Campagnolo začíná vyrábět díly pro automobilový průmysl. Hořčíkovými koly pro sportovní vozy zásobovali například Ferrari, Alfa Romeo, Maserati a Lamborghini. Od roku 1969 vyrábí šasi pro americkou společnost Nasa. Campagnolo spolupracuje na výrobě kol s Colnagem a Eddy Merxem, který v roce 1972 vytváří právě s komponenty Campagnolo světový rekord v hodinovce.
Úspěšná 70. a 80. léta však narušuje úspěch firmy Shimano, který vydává první díly pro MTB kola. Campagnolo se snaží odpovědět se sadami Euclid, Centaur a Olympus, avšak neúspěšně. Sady jsou těžké, komplikované a drahé. Od roku 1994 Campagnolo vzdává snahu o MTB součástky a profiluje se jako čistě silničářská firma. Na konci devadesátých let Campagnolo začíná využívat pro výrobu svých dílů titan a karbon. V roce 2004 přichází na trh s klikami Compact Drive. Tyto kliky se vyznačují větším rozsahem převodů 50-34 a 50-36. Další významný krok zavedl ve spojení klik Ultra Torque využívajícího Hirthova spoje. Dále byly představeny sady Super Record, Record a Chorus v provedení pro 11 převodů. Jen o rok později představuje Campagnolo elektronické sady EPS.
Diskuze
Zatím žádný příspěvek
Recenze
Jindřich
Recenze nakupujícího heureka.cz
Zatím nic.
Líbí se mi
Na širší pláště, jezdím 25. V dané cenové relaci skvělá kola.
Parametry
Ráfek | Plášťový |
Výrobce | CAMPAGNOLO |
Najdete v těchto kategoriích
Máte otázky k tomuto produktu? Zeptejte se zde v diskuzi.
Zatím nikdo nepřišel do diskuze. Buďte .